Je glimlach van vandaag

En dees :rofl:
Twijfel tussen een stomme stoot of een genante situatie, want tis absoluut een combinatie :laugh:

Bon, nog niet zo lang geleden relatiebreuk na 16 jaar, dus Pana kijkt naar de toekomst en Pana denkt: condooms & sexspeeltjes! Amper gebruikt met de ex dus amper ervaring mee, wat past, wat is dun genoeg, etc... dus Pana gaat op het internet en besteld van elke dunne soort een pakje, en voor de goede orde een fleshlight en wat glijmiddel want ja, je leeft maar 1ne keer.
Pakketje komt aan, alles even uitstallen op de eettafel om te lezen en te vergelijken. Who cares, ik woon nu toch alleen.

Pana gaat de volgende dag (vandaag dus...) werken en het werk loopt serieus uit. Pana belt z'n pa om te vragen of ie even naar mij kan rijden om voor de hond te zorgen. Pa zegt: "geen probleem, ik wacht op stiefma en vertrekken we direct".
-> Queue Pana die op weg naar huis in de auto zit en bij rood licht nog even bedankt voor de zorgen, en daarop een heel kort bericht terug krijgt dat de woef in de hof zit nu.
-> :eek::eek: Queue slowmo Pana die ineens z'n fout beseft, zich realiseert dat er 60 condooms, glijmiddel en een fleshlight (laatste weliswaar en gelukkig in een halfopen doos) op de eettafel geetaleerd staan en zover door de autozetel zakt dat z'n gat bijna het asfalt raakt :eek::eek:

K heb ze nog eens bedankt en verontschuldigd voor de spullen die ze wss liever niet hadden gezien :shy:
En ze hebben alles absoluut goed gezien want het hondenharnas lag er mooi voor gedrapeerd :sop:

EDIT: OJA EN IK MOET DAAR MORGEN KERST GAAN VIEREN:cry::cry:

Negatieve test dus na twee jaar uitstel eindelijk nog eens een kerstweekend met mijn ouders en broers en zus en aanhangsels. 't Gaat de laatste tijd zo slecht met mij maar 'kga de neerwaartse spiraal toch minstens een dag of drie op pauze kunnen zetten 🥳

Vriend van me die gisteren verteld heeft dat hij de transitie van man naar vrouw gestart. Heel zware last die van haar schouders viel. Heel mooi en ontroerend om te zien.

Negatieve test dus na twee jaar uitstel eindelijk nog eens een kerstweekend met mijn ouders en broers en zus en aanhangsels. 't Gaat de laatste tijd zo slecht met mij maar 'kga de neerwaartse spiraal toch minstens een dag of drie op pauze kunnen zetten 🥳
Awel hé, ik wens u voor 2022 vanaf de eerste dag (en liefst nog wat vroeger) een kantelpunt om die spiraal opwaarts te doen gaan! :thumb: Geniet ervan!

Mijn hond als ik er buiten mee speel:

A6-C4-A81-C-C72-E-441-F-BDC5-4060740-B7261.jpg

terug mijn samsung uit de schuif gehaald, na 2 jaar niet meer te hebben gebruiken.
terug naar fabrieksinstellingen, en ik heb precies terug een nieuwe gsm :) :)

ik heb nu 2 jaar huawei's vant werk gebruikt, en daar kwamen mijn messenger berichten pas na uren soms toe. ongelofelijk irritant.
onlangs nog een splinternieuwe huawei gebruikt: zelfde probleem.
toegeven: het zijn werk gsm'kes, dus geen dure (100 euro per stuk). maar zou toch helemaal niet mogen..? (mijn samsung j7 bv kost ook maar een 150 euro ofzo, en is eigelijk al lang out dated, maar heeft dit probleem niet, en werkt perfect)

soit, heel blij terug nu, ik ga echt nooit meer een huawei gebruiken . toegeven, ze hebben mooie camera's, en schermen. maar functionaliteit is me net iets belangrijker.

ik heb nu 2 jaar huawei's vant werk gebruikt, en daar kwamen mijn messenger berichten pas na uren soms toe. ongelofelijk irritant.
onlangs nog een splinternieuwe huawei gebruikt: zelfde probleem.
Dat is omdat alle data eerst langs die Chinese spionnage programmas moet passeren.

Schoonmoeder covid positief dus kerstfeest is gecanceld. Jammer voor dat mens maar dan moet ik niet meer met mijn "corona-stelt-allemaal-niets-voor-schoonzuster" aan tafel zitten 🥳

Mijn grootmoeder en haar eeuwige zalige versprekingen (en sowieso). 😍😄

Ze gebruikt een tablet en kan daar serieus mailtjes mee zenden (90+ hé, respect!), maar gisteren zei ze dat ze toch wel vaak last van reclame van klontjes. :thinking:
Wij zovan: huh, klontjes?
Ging het om cookie-meldingen. 😄
"Klontjes"... Nog om moeten lachen in bed gisteren. 😂

En daarvóór vertelde mijn ma nog dat mijn oma zei dat ze die film had gezien van Jimi Hendrix.
Zij zovan: huh, heeft die een film?
"... en zijn groep The Queens"
Ja, toen viel haar frank wel natuurlijk.
"...en ineens stond die zijn living te stofzuigen in vrouwenkleren 😱"! Vol verbazing. 😄

Nu, voor de rest is het totaal geen stereotype bejaarde en is ze heel intelligent. Kan dus deels met een tablet werken, met een - weliswaar oude - gsm en kent heel veel van geschiedenis en aardrijkskunde en vertelt daar nog altijd graag uitgebreid over. Je kunt je niet voorstellen dat zij ooit naar een WZC zou moeten gaan. Ze sukkelt weliswaar soms met haar rug en andere ouderdomskwaaltjes, maar mentaal is ze nog helemaal in orde, en ik hoop uiteraard dat dit zo blijft!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn grootmoeder en haar eeuwige zalige versprekingen (en sowieso). 😍😄

Ze gebruikt een tablet en kan daar serieus mailtjes mee zenden (90+ hé, respect!), maar gisteren zei ze dat ze toch wel vaak last van reclame van klontjes. :thinking:
Wij zovan: huh, klontjes?
Ging het om cookie-meldingen. 😄
"Klontjes"... Nog om moeten lachen in bed gisteren. 😂

En daarvóór vertelde mijn ma nog dat mijn oma zei dat ze die film had gezien van Jimi Hendrix.
Zij zovan: huh, heeft die een film?
"... en zijn groep The Queens"
Ja, toen viel haar frank wel natuurlijk.
"...en ineens stond die zijn living te stofzuigen in vrouwenkleren"! Vol verbazing. 😄

Nu, voor de rest is het totaal geen stereotype bejaarde en is ze heel intelligent. Kan dus deels met een tablet werken, met een - weliswaar oude - gsm en kent heel veel van geschiedenis en aardrijkskunde en vertelt daar nog altijd graag uitgebreid over. Je kunt je niet voorstellen dat zij ooit naar een WZC zou moeten gaan. Ze sukkelt weliswaar soms met haar rug en andere ouderdomskwaaltjes, maar mentaal is ze nog helemaal in orde, en ik hoop uiteraard dat dit zo blijft!
Ze had ook nog af en toe last van parasieten op haar tablet als ze haar geschiedenis niet wist :laugh:

En de pijama die ze gekocht had voor mij had maat: "Mediom"

Terug
Bovenaan