Je glimlach van vandaag

Niet als ge een gat in uw matras snijdt!

roll-safe

Voor uw volgende sessie:

ik stond er vanmiddag wel met mijn kinderen. Gewoon om te bewijzen dat ik ze niet doodgeslagen heb om geen nuggets te moeten kopen.

ik stond er vanmiddag wel met mijn kinderen. Gewoon om te bewijzen dat ik ze niet doodgeslagen heb om geen nuggets te moeten kopen.
niet komen klagen omdat ze nu gepest zullen worden gezien die friturist nu overal zal verkondigen dat uw kinderen vegetarisch geworden zijn waardoor hij zijn boel mag sluiten en uw kinderen bij de rest van het dorp zullen scheef aangekeken worden als schuldige van dit onheil

Doet me weer denken aan dat mopke van die mens die katteneten ging kopen in de supermarkt

zegt die cassiere: "ja, ge moet bewijzen dat je een kat hebt want sommige mensen kopen dat om zelf op te eten, en dat mag niet"
kerel zijn kat gaan halen en zijn eten meegekregen
paar dagen nadien komt ie een zak hondenkorrels halen. Cassiere opnieuw: "ja, ge zult moeten bewijzen dat ge een hond hebt want..."
Kerel gaat zijn hond halen en krijgt zijn korrels mee.
Dag nadien staat ie daar met een papieren zak dat ie aan de kassa afzet voor haar neus.
de cassiere steekt haar hand erin en roept "eeeeikes"

2 pakken toiletpapier aub

dus ja, ik nam mijn kindjes mee om te bewijzen dat ze er nog zijn :laugh:

Doet me weer denken aan dat mopke van die mens die katteneten ging kopen in de supermarkt

zegt die cassiere: "ja, ge moet bewijzen dat je een kat hebt want sommige mensen kopen dat om zelf op te eten, en dat mag niet"
paar dagen nadien komt ie een zak hondenkorrels halen. Cassiere opnieuw: "ja, ge zult moeten bewijzen dat ge een hond hebt want..."
Dag nadien staat ie daar met een papieren zak dat ie aan de kassa afzet voor haar neus.

En wat als er condooms gekocht worden?
(die papieren zak kan dan alsnog dienst doen misschien)

:baard:

Uw situatie bij uw frituur doet me dan weer denken aan deze mop:

Rijke man geeft elke week 200€ aan een zwerver.
Na een tijd geeft hij nog maar 150€ per week.
Een tijd later nog maar 100€ per week en nog wat later maar 50€ per week.

Op de duur vindt de zwerver het welletjes en vraag hij aan de rijke man waarom hij telkens minder en minder krijgt. Zegt da man: ja ik heb 3 kinderen en eerst ging de eerste studeren, een tijd later de 2 en nu de 3de ook nog.

Zegt de zwerver: Ja, en moet ik dat dan allemaal betalen ofwa?

Ik zie het uw friturist zo zeggen.

Tis wel zot hoe duur die Chix fingers zijn. Vorige keer hadden ze er geen en gewoon elk een frikandel in de plaats en scheelde bijna 10€ aja en mijn vrouw had ook geen zo een grote brochette gevraagd.

Terug
Bovenaan