Niet als ge een gat in uw matras snijdt!
![]()
Voor uw volgende sessie:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet als ge een gat in uw matras snijdt!
![]()
Of een kussen dubbelvouwt tot een gleuf.Niet als ge een gat in uw matras snijdt!
![]()
Wel Kay-gell gewijs er een sok rond trekken als condoom anders is je kussen smerig.Of een kussen dubbelvouwt tot een gleuf.
Van horen zeggen hè.
rond dat kussen?Wel Kay-gell gewijs er een sok rond trekken als condoom anders is je kussen smerig.
geen idee.. ik heb geen crusty sok. Misschien als ze te groot is voor het ene dat je ze voor het andere kan gebruiken.rond dat kussen?
geen idee.. ik heb geen crusty sok. Misschien als ze te groot is voor het ene dat je ze voor het andere kan gebruiken.
Als ge alleen frietjes koopt, mag dat ook wel goedkoper zijn heFrietjes gaan halen deze middag. Minder dan 20 euro. Feest.

Der was nen bicky bij, en nen berehap, en een goulashkroket, en stoofvlees. Maar GEEN chicken nuggets of fingers.Als ge alleen frietjes koopt, mag dat ook wel goedkoper zijn he![]()
Ja, de voorbode van de crisisFrietjes gaan halen deze middag. Minder dan 20 euro. Feest.
Die Poolhouse gaat zichzelf niet zetten, neenJa, de voorbode van de crisis

Ja, de voorbode van de crisis

Ik denk dat uw friturist doembeelden begint te krijgen van u, gans die zijn commerce naar de knoppen. Bereid u maar voor op het feit dat ge uw frietjes ook thuis zal mogen makenBen ik al één van de doembeelden?![]()
niet komen klagen omdat ze nu gepest zullen worden gezien die friturist nu overal zal verkondigen dat uw kinderen vegetarisch geworden zijn waardoor hij zijn boel mag sluiten en uw kinderen bij de rest van het dorp zullen scheef aangekeken worden als schuldige van dit onheilik stond er vanmiddag wel met mijn kinderen. Gewoon om te bewijzen dat ik ze niet doodgeslagen heb om geen nuggets te moeten kopen.

En wat als er condooms gekocht worden?Doet me weer denken aan dat mopke van die mens die katteneten ging kopen in de supermarkt
zegt die cassiere: "ja, ge moet bewijzen dat je een kat hebt want sommige mensen kopen dat om zelf op te eten, en dat mag niet"
kerel zijn kat gaan halen en zijn eten meegekregen
paar dagen nadien komt ie een zak hondenkorrels halen. Cassiere opnieuw: "ja, ge zult moeten bewijzen dat ge een hond hebt want..."
Kerel gaat zijn hond halen en krijgt zijn korrels mee.
Dag nadien staat ie daar met een papieren zak dat ie aan de kassa afzet voor haar neus.
de cassiere steekt haar hand erin en roept "eeeeikes"
2 pakken toiletpapier aub
dus ja, ik nam mijn kindjes mee om te bewijzen dat ze er nog zijn![]()

Doet me weer denken aan dat mopke van die mens die katteneten ging kopen in de supermarkt
zegt die cassiere: "ja, ge moet bewijzen dat je een kat hebt want sommige mensen kopen dat om zelf op te eten, en dat mag niet"
kerel zijn kat gaan halen en zijn eten meegekregen
paar dagen nadien komt ie een zak hondenkorrels halen. Cassiere opnieuw: "ja, ge zult moeten bewijzen dat ge een hond hebt want..."
Kerel gaat zijn hond halen en krijgt zijn korrels mee.
Dag nadien staat ie daar met een papieren zak dat ie aan de kassa afzet voor haar neus.
de cassiere steekt haar hand erin en roept "eeeeikes"
2 pakken toiletpapier aub
dus ja, ik nam mijn kindjes mee om te bewijzen dat ze er nog zijn![]()