Uw madam houdt wel van een groot vlezeken?Tis wel zot hoe duur die Chix fingers zijn. Vorige keer hadden ze er geen en gewoon elk een frikandel in de plaats en scheelde bijna 10€ aja en mijn vrouw had ook geen zo een grote brochette gevraagd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw madam houdt wel van een groot vlezeken?Tis wel zot hoe duur die Chix fingers zijn. Vorige keer hadden ze er geen en gewoon elk een frikandel in de plaats en scheelde bijna 10€ aja en mijn vrouw had ook geen zo een grote brochette gevraagd.
Ja, die van u dat weet ik.Klopt.
Akte van...?Datum gekregen van notaris voor ondertekening akte. Nu al voorpret voor zotte aankopen![]()
)Ze kan een mamoet wel goed meester ja.Uw madam houdt wel van een groot vlezeken?
Aah, ik dacht dat je misschien toch een chaletje gevonden had dat je aan het verzwijgen wasVerkoop van huizen (met broer en zussen).
haha ik kreeg de indruk idd, maar is wel normaal als je net nieuw huis gekocht hebt hèGeniet van de laatste maand
![]()
. 

Durf ik te vragen waarvoor ab's staan in jouw denkwereld?of ab's in uw geval

Action BonnenDurf ik te vragen waarvoor ab's staan in jouw denkwereld?![]()
Nee bedankt!aambeien

Alle vlezekes eigenlijk in de frituur.. Hoezo kost alles minimum 3-4 euro?? Die maken daar waarschijnlijk 2-3 euro winst opTis wel zot hoe duur die Chix fingers zijn.
Kippets van Ad van Geloven (de enige echte dus, met het Amerikaans vlagske) kosten ongeveer 1 euro per portie in de groothandel (excl. BTW). Dan moeten ze natuurlijk nog gebakken worden (werkuren, frietvet, huur pand, ...). 2-3 euro winst lijkt mij dus wat overdreven.Alle vlezekes eigenlijk in de frituur.. Hoezo kost alles minimum 3-4 euro?? Die maken daar waarschijnlijk 2-3 euro winst op
Ghoja dat frietvet gebruiken ze ook niet enkel voor die ene portie kippets en die maken ze samen met andere bestellingen. Ik denk dat een goeie frituur toch wel heel veel winst kan maken.Kippets van Ad van Geloven (de enige echte dus, met het Amerikaans vlagske) kosten ongeveer 1 euro per portie in de groothandel (excl. BTW). Dan moeten ze natuurlijk nog gebakken worden (werkuren, frietvet, huur pand, ...). 2-3 euro winst lijkt mij dus wat overdreven.
8 dagen
Ja.. goeie zomertussen mei en oktober

Tuurlijk kunnen die veel geld verdienen, het is ze gegund, ik heb wel eens in zo'n frietwagen gewerkt als jobstudent en da's keihard werken.Ghoja dat frietvet gebruiken ze ook niet enkel voor die ene portie kippets en die maken ze samen met andere bestellingen. Ik denk dat een goeie frituur toch wel heel veel winst kan maken.
Je hebt wel een enorm hoge opstartkosten. Toen ik bedrijfsbeheer volgde moesten we ons eigen bedrijf zo opstarten om de kosten te berekenen. 1 ervan had een frituur gekozen en die had het hoogste opstartkosten. Van verzekeringen, apparatuur, pand,..
Maar als ik zie wat er op die 10 minuten dat ik er sta binnen komt. Dan hebben ze die kosten rap terug denk ik.