Je glimlach van vandaag

Verkoop van huizen (met broer en zussen).
haha ik kreeg de indruk idd, maar is wel normaal als je net nieuw huis gekocht hebt hè ;) Geniet van de laatste maand 😁
Aah, ik dacht dat je misschien toch een chaletje gevonden had dat je aan het verzwijgen was 🤪.
Maar ipv melkschuimers, terrassets of nieuwe talooren zal het eerder wat andere pk's onder de kont worden dus! 👌😜

de overheidsinstellingen met hun gehechtheid aan formulieren.
Ik stuur een mail dat ik verhuisd en gescheiden ben met de relevante info. Ah neen, daarvoor moet ge een formulier indienen en ge moogt het niet opsturen door te antwoorden op deze mail, maar ge moet dat doen via het contact opnemen op de website. Ik dien dat formulier in, waar ik niet meer moet doen dan wat ik al in mail had gezet.

Krijg antwoord: we zien dat u van Oosteeklo naar Temse bent verhuisd, dus u komt van kantoor gent naar kantoor sint-niklaas. Gelieve nog een ander formulier in te vullen. Enkel de hoofding is genoeg.
Wat moet ik invullen? Oud adres en nieuw adres, plus van welk kantoor ik kom en dat is het. Maar allez, zo absurd :rofl:

Ik begrijp wel dat een ondertekend formulier belangrijk is, maar dat is nu toch echt wel iets wat via een online-scriptje ook te doen moet zijn toch.

Nagelnieuwe GSM van het werk ontvangen, in het kader van een nieuwe functie. Geen high end toestel (hoeft niet), maar altijd fijn om zoiets uit te pakken en te installeren.

Alle vlezekes eigenlijk in de frituur.. Hoezo kost alles minimum 3-4 euro?? Die maken daar waarschijnlijk 2-3 euro winst op
Kippets van Ad van Geloven (de enige echte dus, met het Amerikaans vlagske) kosten ongeveer 1 euro per portie in de groothandel (excl. BTW). Dan moeten ze natuurlijk nog gebakken worden (werkuren, frietvet, huur pand, ...). 2-3 euro winst lijkt mij dus wat overdreven.

van die 8 dagen die ik tussen mei en oktober heb verlof genomen, waren ze allemaal zonnig, droog en warm.
vandaag nog eens een wandeltochtje van 6 km en morgen citytripke doen.
snapt echt niet dat mensen zeggen da we geen zpmer hebben gehad :unsure:
(al is het wettelijk herfst nu)

Kippets van Ad van Geloven (de enige echte dus, met het Amerikaans vlagske) kosten ongeveer 1 euro per portie in de groothandel (excl. BTW). Dan moeten ze natuurlijk nog gebakken worden (werkuren, frietvet, huur pand, ...). 2-3 euro winst lijkt mij dus wat overdreven.
Ghoja dat frietvet gebruiken ze ook niet enkel voor die ene portie kippets en die maken ze samen met andere bestellingen. Ik denk dat een goeie frituur toch wel heel veel winst kan maken.

Je hebt wel een enorm hoge opstartkosten. Toen ik bedrijfsbeheer volgde moesten we ons eigen bedrijf zo opstarten om de kosten te berekenen. 1 ervan had een frituur gekozen en die had het hoogste opstartkosten. Van verzekeringen, apparatuur, pand,..

Maar als ik zie wat er op die 10 minuten dat ik er sta binnen komt. Dan hebben ze die kosten rap terug denk ik.

Ghoja dat frietvet gebruiken ze ook niet enkel voor die ene portie kippets en die maken ze samen met andere bestellingen. Ik denk dat een goeie frituur toch wel heel veel winst kan maken.

Je hebt wel een enorm hoge opstartkosten. Toen ik bedrijfsbeheer volgde moesten we ons eigen bedrijf zo opstarten om de kosten te berekenen. 1 ervan had een frituur gekozen en die had het hoogste opstartkosten. Van verzekeringen, apparatuur, pand,..

Maar als ik zie wat er op die 10 minuten dat ik er sta binnen komt. Dan hebben ze die kosten rap terug denk ik.
Tuurlijk kunnen die veel geld verdienen, het is ze gegund, ik heb wel eens in zo'n frietwagen gewerkt als jobstudent en da's keihard werken.

Terug
Bovenaan