Str8_6
Well-known member
Is van 2 dagen geleden blijkbaar. Je bent me te snel af want ik had het al weg gedaan.Kwaliteitsjournalistiek.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is van 2 dagen geleden blijkbaar. Je bent me te snel af want ik had het al weg gedaan.Kwaliteitsjournalistiek.

Mislukte voorspelling dusIs van 2 dagen geleden blijkbaar. Je bent me te snel af want ik had het al weg gedaan.![]()
Ik wist het toch eerder, @Brecht !Nu het familielid dat hier ook zit het weet, kan ik het posten.
Miniremake is on it's way.![]()

ProficiatNu het familielid dat hier ook zit het weet, kan ik het posten.
Proficiat!Nu het familielid dat hier ook zit het weet, kan ik het posten.
I just love Temse.
Proficiat!!Nu het familielid dat hier ook zit het weet, kan ik het posten.

Laat ons hopen dat hij gespaard blijft van den andere kant van Temse

Proficiat! Is dat dan een Sequel (en momenteel Prequel)?Nu het familielid dat hier ook zit het weet, kan ik het posten.
Proficiat!Nu het familielid dat hier ook zit het weet, kan ik het posten.

Overschot van kebabschotel (wegens dubbele bestelling) vandaag opgewarmd in microgolf en het (intussen wakke) pita broodje terug krokanter opgewarmd in de broodrooster. 10/10
En ik heb nog de boulet voor straks
Lijkt eigenlijk wel een best practice om voortaan dubbel te bestellen![]()
Ik was het al lang verwachtendeIk wist het toch eerder, @Brecht !![]()

't Zal den eerste zijn voor ons.Proficiat! Is dat dan een Sequel (en momenteel Prequel)?

Ge denkt dat die nog gaat moeten typen?'t Zal den eerste zijn voor ons.
Indien je het hebt over eventuele opvolging: hopelijk bestaat dit forum nog als die kan typen.![]()

't is in de Schoolstraat dat ik dat vrouwke geholpen heb.Laat ons hopen dat hij gespaard blijft van den andere kant van Temse
Pro tip: als ge grote honger hebt, vanaf de schoolstraat tot aan het station gade gene honger hebben! #boulevardkebab
Ik denk dat ze zoiets een ‘premake’ noemen.Proficiat! Is dat dan een Sequel (en momenteel Prequel)?