Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rookie mistake, je had op voorhand al wat drank moeten begraven![]()
Waar gebruik je de drones voor? Entertainment video’s, beveiliging?Klant heeft net als donatie 20,000 EUR aan drones gekocht voor ons. Wel 1 matrice 4TD en 1 Matrice 4T met accessoires.
Leuke gift![]()
Waar gebruik je de drones voor? Entertainment video’s, beveiliging?
zoveel gaan dat er dan ook wel niet zijn. Die van ons kosten al minstens 10K voor 1.Klant heeft net als donatie 20,000 EUR aan drones gekocht voor ons. Wel 1 matrice 4TD en 1 Matrice 4T met accessoires.
Leuke gift![]()
zoveel gaan dat er dan ook wel niet zijn. Die van ons kosten al minstens 10K voor 1.
Dat gij een Chesterfield hebt is nu toch het minst verrassende dat ik hier al lasEen werkweek tijdens de schoolvakantie is heerlijk. Op tijd de wekker zetten, douchen, jat koffie zetten om me dan nog een uur in de Chesterfield te zetten met een goed boek in een stil huis want vrouw en kind liggen nog te slapen. Gedaan met de rush van het schooljaar. Gewoon. Stilte. En een boek.

En als het een echt is dan heeft hij tegelijkertijd lowkey gestoeft over zijn BG-status.Dat gij een Chesterfield hebt is nu toch het minst verrassende dat ik hier al las![]()
Burgundy red, bitchezz.En als het een echt is dan heeft hij tegelijkertijd lowkey gestoeft over zijn BG-status.
Een bordeauxrode??
Geweldig. Zou hier spijtig genoeg nooit passen in ons interieur noch het leven met 2 jonge kindjes.Burgundy red, bitchezz.

Zalig, torenkraan bestuurder?

Is het gedaan met hare rugbyspeler?Taylor Swift die een nieuw album heeft aangekondigd![]()

Is het gedaan met hare rugbyspeler?![]()
Neen, zelfs aangekondigd in zijne podcast