Je glimlach van vandaag

Waar gebruik je de drones voor? Entertainment video’s, beveiliging?

Security en wild life ops. Maar budget is ondertussen al gestegen met naar 40K. Zijn investeerder is een rijke Zwitser die 900M waard en ex special force / sniper en wilt van ons de best uitgeruste drone operators maken.

Die drones hebben thermal cameras. Als poachers bvb binnen zijn dan gebruiken we deze om op 550 vierkante kilometer ze te zoeken en dan gaan jagen er op met honden.

We hebben ook wel de beste track record in ZA en dus sowieso 1 van de beste ter wereld.

zoveel gaan dat er dan ook wel niet zijn. Die van ons kosten al minstens 10K voor 1.

Budget is al verdubbeld en 1 per team dus we kijken naar 4-6 en ja 10K per drone ongeveer all in. Maar hij kent ook de distributeur van DJI dus hij krijgt een mooie discount.

Dus ja market value 10K per drone maar zijn kost ligt lager. Bvb alle extra batterijen free. Idem spotlights, idem speakers enz.

De gast heeft gewoon belachelijk goeie connecties door zijn bedrijf. Bvb zijn klanten eten in Monaco Gp op 1 van die yachts op zijn bedrijfs kosten

Rolluiken. De uitvinder daarvan mogen ze van mij een subsidie geven. Zonder airco gezellig bij 21 graden met het licht aan online lezen hoe warm de rest van de mensen het heeft. :biglaugh:

Een werkweek tijdens de schoolvakantie is heerlijk. Op tijd de wekker zetten, douchen, jat koffie zetten om me dan nog een uur in de Chesterfield te zetten met een goed boek in een stil huis want vrouw en kind liggen nog te slapen. Gedaan met de rush van het schooljaar. Gewoon. Stilte. En een boek.
Dat gij een Chesterfield hebt is nu toch het minst verrassende dat ik hier al las :)

Terug
Bovenaan