Bwa, heb al jaren samsungs en ben er altijd tevreden van
Momenteel nog altijd een S10 plus en die trekt het ook nog meer dan lang genoeg op een batterijlading.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, heb al jaren samsungs en ben er altijd tevreden van
Zet ge hem dan op vliegtuigstand of?ontdekt dat ik gratis wifi zal hebben zaterdag op de vlucht met singapore airlines.
(enkel app te installeren krisplus en dan krijg je een membership code die je moet ingeven bij je online incheck).
dat mag wel, om 14 uur te overbruggen....
heb nu al zoveel gevlogen, maar zal dus de eerste keer zijn dat ik wifi zal hebben als economy passagier.
zou eigenlijk standaard moeten zijn vind ik.

wifi werkt in vliegtuigstand hoor.Zet ge hem dan op vliegtuigstand of?![]()
Klopt, maar het was ook maar een mopwifi werkt in vliegtuigstand hoor.
(allee bij mijn huidige samsung wel, bij mijn vorige huawei niet).
Wil daarom nog niet zeggen dat ge razendsnel internet gaat hebben. Zou ik ook maar even nakijken als ge er op rekent. Vaak is het net genoeg om berichten van whatsapp te openen en een foto te sturen.ontdekt dat ik gratis wifi zal hebben zaterdag op de vlucht met singapore airlines.
(enkel app te installeren krisplus en dan krijg je een membership code die je moet ingeven bij je online incheck).
dat mag wel, om 14 uur te overbruggen....
heb nu al zoveel gevlogen, maar zal dus de eerste keer zijn dat ik wifi zal hebben als economy passagier.
zou eigenlijk standaard moeten zijn vind ik.
uiteraard had ik dit niet verwacht.Wil daarom nog niet zeggen dat ge razendsnel internet gaat hebben. Zou ik ook maar even nakijken als ge er op rekent. Vaak is het net genoeg om berichten van whatsapp te openen en een foto te sturen.
Geen Redtube dus.uiteraard had ik dit niet verwacht.
iets wat gratis is, is meestal maar basic.
Maar vriend van me zei dat het best wel mee viel voor surfen en social media.
uiteraard geen streaming of video calls, maar dan zou het beetje te hectisch worden moest iedereen zo bezig zijn natuurlijk.
stewardessen to the rescueGeen Redtube dus.

Hij moest eens weten wat voor andere dingen je met een komkommer kan doenGert Verhulst die in zijn Tafel van verkondigt dat komkommers tegenwoordig in plastiek verpakt worden "omdat dat dan hygiënischer is, anders zit iedereen daar met zijn pollen aan"
![]()
![]()
![]()
Gij hebt hier ooit gezegd: de feestdagen rond Kerst zijn voor mij ovenhapjes met champagne. En ik deel die mening. Ik kan niet wachten tot het zover is.De flessen champagne liggen koud. Ovenhapjes zijn in huis gehaald. Zo gaan we het verlof inzetten.
Per toeval deze week zowel in HLN als Knack artikels over chefs die ovenhapjes beoordelen. Behoorlijk slecht rapport, met zelfs enkele zware buizen (Everydayhapjes 2/10). Ik geef die van Albert Heijn vandaag een kans.Gij hebt hier ooit gezegd: de feestdagen rond Kerst zijn voor mij ovenhapjes met champagne. En ik deel die mening. Ik kan niet wachten tot het zover is.
Graag verslag uitbrengen. Ik moet de mijne nog halen. Normaal bestellen we die bij de lokale slager, heel lekker maar prijzig voor wat het maar is.Per toeval deze week zowel in HLN als Knack artikels over chefs die ovenhapjes beoordelen. Behoorlijk slecht rapport, met zelfs enkele zware buizen (Everydayhapjes 2/10). Ik geef die van Albert Heijn vandaag een kans.