Je glimlach van vandaag

Hier is het besef er nog niet, ik doe nog door tot de 24ste en het is koersen van hier naar daar. Ik voel de vibe nog niet.
Dat heb ik eerlijk gezegd ieder jaar. Die laatste dagen zijn altijd zo hectisch (laatste dossiers op t werk, kinderen thuis, nog cadeautjes voor die en die, ...) dat ik er tegen kerst al helemaal geen goesting meer in heb.

Mijn madam roept in de colruyt vanop een afstandje: pakt gij nog es 2 broden.

Ik antwoord: ja jezus! Ook 5 vissen?

Madam achter mij gaat strike. Ik ook met slappe lach natuurlijk.

Per toeval deze week zowel in HLN als Knack artikels over chefs die ovenhapjes beoordelen. Behoorlijk slecht rapport, met zelfs enkele zware buizen (Everydayhapjes 2/10). Ik geef die van Albert Heijn vandaag een kans.
Die beoordelingen zijn zever. Vorige week gaven ze de borrelnootjes van everyday een betere score dan duyvis.

Ik denk dat de verse (geen diepvries) wel beter of gevarieerder zijn.

Van enkele dagen geleden, maar toch de moeite.

Ik ging naar de Dampshop om vapeflesjes voor de vriending die aan het werk was.

Vriendelijke gast achter de toog, transactie gedaan, zegt die ineens: “ge ziet er fresh uit meneer.”

Ik zei, “wablief?”, ik had het niet helemaal begrepen.

Hij zei: “Dat je er fresh uitziet, da je er goed uitziet”.

“Dankjewel”, zei ik, “En fijne feestdagen!”

Ik krijg niet zo dikwijls random complimenten over mijn uiterlijk, en al zeker niet van mannen.
Dee rest van de dag met een grote smile rondgelopen 😅

Vriendelijke gast achter de toog, transactie gedaan, zegt die ineens: “ge ziet er fresh uit meneer.”

Ik krijg niet zo dikwijls random complimenten over mijn uiterlijk, en al zeker niet van mannen.
joSFAaL.jpeg

Ben ik even blij dat men mij voornamelijk zegt dat ik er moe of uitgeput uitzie.

De term 'fresh' alleen al zou mij grumpy maken. :unsure:

/ouweventenmode

Dat heb ik eerlijk gezegd ieder jaar. Die laatste dagen zijn altijd zo hectisch (laatste dossiers op t werk, kinderen thuis, nog cadeautjes voor die en die, ...) dat ik er tegen kerst al helemaal geen goesting meer in heb.
Volledig begrijpbaar. Ik werk gewoon door tussen de feestdagen (omwille van het bouwverlof is dit voor mij een erg drukke periode) en ik merk toch ook dat ik gewoon liever in mijn zetel zou zitten ipv overal te gaan vieren.

Die beoordelingen zijn zever. Vorige week gaven ze de borrelnootjes van everyday een betere score dan duyvis.

Ik denk dat de verse (geen diepvries) wel beter of gevarieerder zijn.
Gewoon die gezouten pinda's zonder korstje? Die zijn van everyday effectief lekkerder. Die van duyvis hebben precies bespaard op het zout de laatste tijd.

Mijn hotmail adres is al 20+ jaar lang een puinhoop, vol met spam terwijl die wel voor bepaalde zaken als login wordt gebruikt. Dus vandaag eens tijd gestoken om alles leeg te maken, 2FA in te stellen, wachtwoord updaten, etc.

Blijkbaar vroeger ooit een alias ingesteld. Als er ooit twijfels zouden zijn of ik tijdens de mid-2000's mee was met heel de de emo-periode:

Screenshot-2024-12-23-140654.png

:unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan