Je glimlach van vandaag

Ik ben verbaasd. Het is 13u op kerstdag en ik heb nog geen hln artikel gezien genre: 30-jarige vader van 2 werd wakker met jeuk, het werd meteen zijn laatste kerstmis.

Mijn zus die voor de eerste keer zwanger is en ik die peter word.

Ik had er de tranen van in de ogen. Totaal onverwacht die emotie en zwangerschap (enfin voor mij, ni voor hun) 🥰🥺
Wat een Kerstcadeau!

Laatst bewerkt:
Mijn zus die voor de eerste keer zwanger is en ik die peter word.

Ik had er de tranen van in de ogen. Totaal onverwacht die emotie en zwangerschap (enfin voor mij, ni voor hun) 🥰🥺
Wat een Kerstcadeau!
Begint dan al maar met uw aantal trainingen in de week te verhogen.

Als het een meisje is, wil je gaan voor de B.A. "pity the fool" look gaan als er een op hol geslagen puber in de buurt komt.

Als het een jongen is wilt ge hem trainen om tegen de peters op te kunnen van de meisjes die hij wilt versieren.

jgazb0obh09e1.jpeg

The Lion King dat er na 30 jaar eigenlijk nog altijd bangelijk goed uit ziet en dan vooral hoe enthousiast mijn kinderen (1.5 + 3.5) daar op zijn wetende hoe enthousiast ik daar vroeger op was.

The Lion King dat er na 30 jaar eigenlijk nog altijd bangelijk goed uit ziet en dan vooral hoe enthousiast mijn kinderen (1.5 + 3.5) daar op zijn wetende hoe enthousiast ik daar vroeger op was.

Ik vond de remake wel schitterend als timon en pumba die hyena's willen weglokken met Be our guest uit Belle en het beest :lol:

Eerste enkelmatch voor de vriendin sebiet en ze is ocharme zenuwachtig zoals ik ze nog nooit geweten heb 120 a 130 in rust hartslag, ik vind het eerlijk gezegd wel schattig :) .

Vriendin haar embargo voor Mufasa is vervallen en mag dus nu vrijuit spreken over de film ipv te zeggen:
"Amai, de struisvogel had een moeilijke dag vandaag"

Nu heeft ze 2 nieuwe films binnen en begint da riedeltje opnieuw😅

Terug
Bovenaan