Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dat genre kende ik nog niet, is dat dan voor tussen Home Alone en Mariah Carey?Ik ben verbaasd. Het is 13u op kerstdag en ik heb nog geen hln artikel gezien genre: 30-jarige vader van 2 werd wakker met jeuk, het werd meteen zijn laatste kerstmis.
Begint dan al maar met uw aantal trainingen in de week te verhogen.Mijn zus die voor de eerste keer zwanger is en ik die peter word.
Ik had er de tranen van in de ogen. Totaal onverwacht die emotie en zwangerschap (enfin voor mij, ni voor hun)
Wat een Kerstcadeau!
Mijn zus die voor de eerste keer zwanger is en ik die peter word.
Ik had er de tranen van in de ogen. Totaal onverwacht die emotie en zwangerschap (enfin voor mij, ni voor hun)
Wat een Kerstcadeau!
The Lion King dat er na 30 jaar eigenlijk nog altijd bangelijk goed uit ziet en dan vooral hoe enthousiast mijn kinderen (1.5 + 3.5) daar op zijn wetende hoe enthousiast ik daar vroeger op was.

De inwoners van Bend trokken grote ogen toen er onlangs wiebeloogjes verschenen op een aantal kunstwerken in de stad,

Mijn Garmin smartwatch die het precies niet goed weet..
NEEM EEN PAUZE EN BEWEEG!
Ja wat is het nu?
Op men luie reet of bewegen?
![]()

.Das toch typisch Garmin? Die kan je nauwelijks tevreden stellen en die weet nooit wat die wil ... head of software development bij Garmin zal wel een vrouw zijn zeker?Mijn Garmin smartwatch die het precies niet goed weet..
NEEM EEN PAUZE EN BEWEEG!
Ja wat is het nu?
Op men luie reet of bewegen?
![]()