Je glimlach van vandaag

Mijn ouders die mijn verjaardagskaart blijkbaar te weinig gefrankeerd hebben waardoor ik 2,92 euro moet betalen “om de zending te mogen ontvangen”. Mijn ouders waren op mijn verjaardag hier op bezoek dus ik snap niet waarom ze hem met de post wilden versturen als ze mij toch sowieso gingen zien. :lol:

Mijn ouders die mijn verjaardagskaart blijkbaar te weinig gefrankeerd hebben waardoor ik 2,92 euro moet betalen “om de zending te mogen ontvangen”. Mijn ouders waren op mijn verjaardag hier op bezoek dus ik snap niet waarom ze hem met de post wilden versturen als ze mij toch sowieso gingen zien. :laugh:
Dus ik betaal die 2,92 euro en plak het bewijs van de frankeermachine erop. Brief afgegeven in mijn bpost punt. Zijn die van bpost zo achterlijk om dat briefje terug in mijn brievenbus te steken in plaats van naar het postkantoor zodat die zending vrijgegeven kan worden. :LOL:

Als ze hun eigen communicatiemiddelen al niet kennen…

Is da nu Duits? Of een mix met Aalsters? :laugh: Als 'm scheef gaat is meestal driften hé.

sMZMMNj.png

Vandaag 1 van de warmste dagen ooit hier. 47 graden in de schaduw en nu nog steeds 41 graden.

Net vandaag hebben 2 neushoorn op het lopen gezet en door de hitte konden we de heli’s niet gebruiken. Dus old school te voet tracken sinds 6h00 deze ochtend. We hebben ze klein 30min geleden terug geduwd in een safe zone.

Maar vooral de glimlach:

- om in deze abnormale hitte ze toch te kunnen vinden. We hebben kleine 12u non stop moeten wandelen.
- dankbaar voor de vele vrienden die met de wagen op plaatsten 5L vervroren water heeft afgezet zodat we ons konden verfrissen en koud water kunnen drinken. Heb wss 7L water gedronken rest als douche.
- voor de vrouw die mij lekker indisch eten heeft gemaakt voor mij en warden. De kompaan die mij heeft gevolgd en vice versa.
- zoon die veel ijs in bad heeft gesmeten waardoor ik mij nu super lekker voel en nu op BG kan zitten.
Het water die uit de kraan komt is 30 graden door de 3 weken hittegolf

Terug
Bovenaan