De flessen champagne liggen koud. Ovenhapjes zijn in huis gehaald. Zo gaan we het verlof inzetten.
Hier is het besef er nog niet, ik doe nog door tot de 24ste en het is koersen van hier naar daar. Ik voel de vibe nog niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De flessen champagne liggen koud. Ovenhapjes zijn in huis gehaald. Zo gaan we het verlof inzetten.
Mijn vrouw wou ovenhapjes als avondeten en toen wist ik meteen waarom ik met haar getrouwd was.Hier is het besef er nog niet, ik doe nog door tot de 24ste en het is koersen van hier naar daar. Ik voel de vibe nog niet.
Dat heb ik eerlijk gezegd ieder jaar. Die laatste dagen zijn altijd zo hectisch (laatste dossiers op t werk, kinderen thuis, nog cadeautjes voor die en die, ...) dat ik er tegen kerst al helemaal geen goesting meer in heb.Hier is het besef er nog niet, ik doe nog door tot de 24ste en het is koersen van hier naar daar. Ik voel de vibe nog niet.
Wij vieren onze huwelijksverjaardag altijd met hapjesMijn vrouw wou ovenhapjes als avondeten en toen wist ik meteen waarom ik met haar getrouwd was.

Hier is het besef er nog niet, ik doe nog door tot de 24ste en het is koersen van hier naar daar. Ik voel de vibe nog niet.
Die beoordelingen zijn zever. Vorige week gaven ze de borrelnootjes van everyday een betere score dan duyvis.Per toeval deze week zowel in HLN als Knack artikels over chefs die ovenhapjes beoordelen. Behoorlijk slecht rapport, met zelfs enkele zware buizen (Everydayhapjes 2/10). Ik geef die van Albert Heijn vandaag een kans.

Van enkele dagen geleden, maar toch de moeite.
Ik ging naar de Dampshop om vapeflesjes voor de vriending die aan het werk was.
Vriendelijke gast achter de toog, transactie gedaan, zegt die ineens: “ge ziet er fresh uit meneer.”
Ik zei, “wablief?”, ik had het niet helemaal begrepen.
Hij zei: “Dat je er fresh uitziet, da je er goed uitziet”.
“Dankjewel”, zei ik, “En fijne feestdagen!”
Ik krijg niet zo dikwijls random complimenten over mijn uiterlijk, en al zeker niet van mannen.
Dee rest van de dag met een grote smile rondgelopen![]()
Ben ik even blij dat men mij voornamelijk zegt dat ik er moe of uitgeput uitzie.Van enkele dagen geleden, maar toch de moeite.
Ik ging naar de Dampshop om vapeflesjes voor de vriending die aan het werk was.
Vriendelijke gast achter de toog, transactie gedaan, zegt die ineens: “ge ziet er fresh uit meneer.”
Ik zei, “wablief?”, ik had het niet helemaal begrepen.
Hij zei: “Dat je er fresh uitziet, da je er goed uitziet”.
“Dankjewel”, zei ik, “En fijne feestdagen!”
Ik krijg niet zo dikwijls random complimenten over mijn uiterlijk, en al zeker niet van mannen.
Dee rest van de dag met een grote smile rondgelopen![]()
Volledig begrijpbaar. Ik werk gewoon door tussen de feestdagen (omwille van het bouwverlof is dit voor mij een erg drukke periode) en ik merk toch ook dat ik gewoon liever in mijn zetel zou zitten ipv overal te gaan vieren.Dat heb ik eerlijk gezegd ieder jaar. Die laatste dagen zijn altijd zo hectisch (laatste dossiers op t werk, kinderen thuis, nog cadeautjes voor die en die, ...) dat ik er tegen kerst al helemaal geen goesting meer in heb.
Gewoon die gezouten pinda's zonder korstje? Die zijn van everyday effectief lekkerder. Die van duyvis hebben precies bespaard op het zout de laatste tijd.Die beoordelingen zijn zever. Vorige week gaven ze de borrelnootjes van everyday een betere score dan duyvis.
Ik denk dat de verse (geen diepvries) wel beter of gevarieerder zijn.
Nee die met korstjeGewoon die gezouten pinda's zonder korstje? Die zijn van everyday effectief lekkerder. Die van duyvis hebben precies bespaard op het zout de laatste tijd.
Ahja, dan klopt het niet idd.Nee die met korstje

Ahja, dan klopt het niet idd.![]()
Die van wel die van Duyvis zijn een pak flauwer van smaak.

Ook aan de kersttafel is er vast wel eens een dood momentje. Doe dan maar mee met onze december quiz! Fijne feestdagen! https://www.beyondgaming.be/quiz/beyond-quiz-december.54/