Je glimlach van vandaag

Vandaag voor het eerst in het freediven op de bodem van de Transfo duiktank geraakt (15 meter diepte). Dat was mijn tweede keer daar, de eerste keer geraakte ik tot ongeveer 7 meter omdat ik problemen had met het klaren van de oren, vandaag was dat geen probleem. Ik had er ook wat schrik voor, eerst een paar keer gestopt in het midden want ik kreeg contracties van de stress/omdat je die diepte niet gewend bent (terwijl ik wel helemaal oké was qua lucht). Dan na een paar pogingen besloten om ervoor te gaan en toen ik uiteindelijk op de bodem zat was ik echt enorm tevreden dat het mij toch gelukt was. De duiken erna gingen dan vanzelf, erna dan nog een paar keer helemaal naar beneden gedoken + er is daar ook een tunnel waar je door kan zwemmen, daar had ik ook wat schrik voor, maar dan uiteindelijk toch ook gedaan en dat ging uiteindelijk ook alsof het niets was. Dat heeft wel mijn dag gemaakt, zowel vlot door die tunnel kunnen zwemmen als al bij al vlot meerdere keren op de bodem van de tank geraken.

ontdekt dat ik gratis wifi zal hebben zaterdag op de vlucht met singapore airlines.
(enkel app te installeren krisplus en dan krijg je een membership code die je moet ingeven bij je online incheck).

dat mag wel, om 14 uur te overbruggen....

heb nu al zoveel gevlogen, maar zal dus de eerste keer zijn dat ik wifi zal hebben als economy passagier.
zou eigenlijk standaard moeten zijn vind ik.

ontdekt dat ik gratis wifi zal hebben zaterdag op de vlucht met singapore airlines.
(enkel app te installeren krisplus en dan krijg je een membership code die je moet ingeven bij je online incheck).

heb nu al zoveel gevlogen, maar zal dus de eerste keer zijn dat ik wifi zal hebben als economy passagier.
Zet ge hem dan op vliegtuigstand of? :unsure:

Wil daarom nog niet zeggen dat ge razendsnel internet gaat hebben. Zou ik ook maar even nakijken als ge er op rekent. Vaak is het net genoeg om berichten van whatsapp te openen en een foto te sturen.

Gewisseld naar tv en internet van base ipv orange.

Wifi-Snelheid verdubbeld en geen energieverslindende tv box die ik toch zo goed als niet gebruik voor minder geld. Nu nog hopen dat de omschakeling van gsms ook vlot zal gaan.

Wil daarom nog niet zeggen dat ge razendsnel internet gaat hebben. Zou ik ook maar even nakijken als ge er op rekent. Vaak is het net genoeg om berichten van whatsapp te openen en een foto te sturen.
uiteraard had ik dit niet verwacht.
iets wat gratis is, is meestal maar basic.

Maar vriend van me zei dat het best wel mee viel voor surfen en social media.
uiteraard geen streaming of video calls, maar dan zou het beetje te hectisch worden moest iedereen zo bezig zijn natuurlijk.

uiteraard had ik dit niet verwacht.
iets wat gratis is, is meestal maar basic.

Maar vriend van me zei dat het best wel mee viel voor surfen en social media.
uiteraard geen streaming of video calls, maar dan zou het beetje te hectisch worden moest iedereen zo bezig zijn natuurlijk.
Geen Redtube dus.

Gert Verhulst die in zijn Tafel van verkondigt dat komkommers tegenwoordig in plastiek verpakt worden "omdat dat dan hygiënischer is, anders zit iedereen daar met zijn pollen aan"
:wtf: :crazy: :laugh:

Enige tijd geleden bij 123led een hoop Philips GU10 lampen gekocht, en na een week werkte 1 ervan niet meer. Mailtje gestuurd met film als bewijs en ze hebben meteen een nieuwe gestuurd, met een verontschuldigingskaart en een klein flesje wijn erbij. Dat kan ik nu echt eens waarderen en is typisch Nederlands denk ik. Toen we onze houten eettafel gekocht hebben bij een Nederlands bedrijf kregen we ook een lekkere fles wijn.
Van onze Belgische maatwerker met een project van +€100.000 kon een flesje er dan weer niet van af. :unsure:

Op vakantie in Gran Canaria met een huurauto waarvan de remmen meer dan op zijn.

Gelukkig kunnen wisselen. Ze hadden niets meer behalve een Cupra Leon.
Komende van een Opel Grandland X vol deuken en krassen is dit wel een leuke upgrade. 😛
.

Een jaar geleden liep ik dezen tijd rond met krukken vanwege een heel zware blessure, nog niet wetende dat ik 5 maanden ging moeten herstellen met vallen en opstaan.

Maandag getraind. Dinsdag gaan lopen. Woensdag na training pittige maar leuke sparring gehad. Gisteren kerstfeestje met het werk. Vandaag in verlof terwijl de vrouw gaan werken is en de kinderen op school zijn.

Godverdomme 't leven kan toch schoon zijn.

Gij hebt hier ooit gezegd: de feestdagen rond Kerst zijn voor mij ovenhapjes met champagne. En ik deel die mening. Ik kan niet wachten tot het zover is.
Per toeval deze week zowel in HLN als Knack artikels over chefs die ovenhapjes beoordelen. Behoorlijk slecht rapport, met zelfs enkele zware buizen (Everydayhapjes 2/10). Ik geef die van Albert Heijn vandaag een kans.

Per toeval deze week zowel in HLN als Knack artikels over chefs die ovenhapjes beoordelen. Behoorlijk slecht rapport, met zelfs enkele zware buizen (Everydayhapjes 2/10). Ik geef die van Albert Heijn vandaag een kans.
Graag verslag uitbrengen. Ik moet de mijne nog halen. Normaal bestellen we die bij de lokale slager, heel lekker maar prijzig voor wat het maar is.

Terug
Bovenaan