Je glimlach van vandaag

Beetje oververmoeid dus ik lach dan altijd wel sneller met alles en iedereen, maar ligt het nu aan mij, of is deze hilarisch?
Wij gaan volgende week naar de Ardennen met onze zoon van +/- 5.5 maand.
Weet iemand hoe oud ze moeten zijn om in zo een kinderdrager te zetten? Volgens mijn vriendin moet hij eerst rechtop kunnen zitten, maar ik vind dit nergens terug. Ik zou deze willen aankopen: Osprey Poco LT.
+-
 
Soedanese jongen van 24 in de expat groep op Facebook voor buitenlanders in Polen die klaagt dat Polen racisten zijn want dat hij al een jaar lang geen werk vindt en overal afgewezen wordt.

Dan vraag je een beetje door en kom je erachter dat:
- Hij enkel middelbare school diploma vanuit Soedan heeft.
- Hij 4 jaar werkervaring heeft als kassier in een winkel.
- Hij enkel Engels en Arabisch spreekt, maar geen Pools.

Dus, geen ervaring, geen skills, geen diploma, weinig taalkennis. Ja, je vindt geen werk omdat men racistisch is :laugh:
 
Soedanese jongen van 24 in de expat groep op Facebook voor buitenlanders in Polen die klaagt dat Polen racisten zijn want dat hij al een jaar lang geen werk vindt en overal afgewezen wordt.

Dan vraag je een beetje door en kom je erachter dat:
- Hij enkel middelbare school diploma vanuit Soedan heeft.
- Hij 4 jaar werkervaring heeft als kassier in een winkel.
- Hij enkel Engels en Arabisch spreekt, maar geen Pools.

Dus, geen ervaring, geen skills, geen diploma, weinig taalkennis. Ja, je vindt geen werk omdat men racistisch is :laugh:
nou.. moet je dan 5 jaar ervaring hebben, een unief diploma en vier talen spreken om een simpele job in Polen uit te voeren? :S
 
nou.. moet je dan 5 jaar ervaring hebben, een unief diploma en vier talen spreken om een simpele job in Polen uit te voeren? :S

Voor een simpele job in Polen uit te voeren, dien je wel de lokale taal te spreken. Ofwel heb je marketable skills wegens ervaring of studies, ofwel spreek je de lokale taal. Maar als je niks van al dat hebt, wat verwacht je dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Nieuwe huurders die toestemming komen vragen om de lift te gebruiken voor de verhuis. (Ik ben de syndicus)
Nee nee en nog eens nee! Dat mag echt NIET van mij! :laugh:

Voor wat dient de lift anders? Natuurlijk mogen ze deze gebruiken, dat is standaard inbegrepen in een huurcontract.
 
Nieuwe huurders die toestemming komen vragen om de lift te gebruiken voor de verhuis. (Ik ben de syndicus)
Nee nee en nog eens nee! Dat mag echt NIET van mij! :laugh:

Voor wat dient de lift anders? Natuurlijk mogen ze deze gebruiken, dat is standaard inbegrepen in een huurcontract.

Ik ken een VME waarin opgenomen is dat de lift niet gebruikt mag worden voor verhuis van meubels. Zo’n gekke vraag is het dus niet.
 
Ik ken een VME waarin opgenomen is dat de lift niet gebruikt mag worden voor verhuis van meubels. Zo’n gekke vraag is het dus niet.

Mocht bij mijn appartement ook niet hoor. Alles moest via de raam met een lift.
In veel appartementsgebouwen zo, om te vermijden dat o.a. de muur beschadigd raakt. Zeker bij het verhuizen uit het appartement zul je die mensen niet snel vinden om iets van kosten te recupereren.
 
bij ons moet het ook allemaal via het raam.
bovenbuur heeft eens 1 zetel naar boven gedaan, het was meteen duidelijk waarom.
 
Ik ken een VME waarin opgenomen is dat de lift niet gebruikt mag worden voor verhuis van meubels. Zo’n gekke vraag is het dus niet.
Er zijn hier maar 5 appartementen (2 verdiepingen) in totaal dus 'who cares'. Veel kan men niet beschadigen (en de lift kan tot 400 kg aan). Maar je hebt wel ergens een punt als ik er wat meer over nadenk. In grote appartementsblokken met grote gangen en trappenstelsels is het een ander verhaal.

Aldus wel respectvol van de huurder om mij op voorhand te verwittigen. Hadden ze gewoon de meubels via de lift naar omhoog gedaan zonder mij te verwittigen dan had ik van 'niets' geweten hé. Ik ga mensen daarvoor niet bespioneren en camera's hangen hier natuurlijk niet.

Nu goed ik heb het ook gepost in het glimlach topic. There is 'no problem' en ik heb eens gaan zien voor de zekerheid. Er zijn geen beschadigingen ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan