Je glimlach van vandaag

Oudste zoon heeft officieel zijn diagnose ASS. Heeft nood aan een speciale school. Er zijn er in West-Vlaanderen drie. Eentje is te ver, eentje heeft een zwaar pestprobleem. De ene die overbleef had 40 plaatsen. Na voorrang aan broers/zussen en kinderen van personeel waren er nog 5 plaatsen voor start in 1A. Toewijzing door loting. Die loting was *live*. Dat is echt zweten. Maar! Met al ons geluk opgebruikt voor de volgende tien jaar - denk ik - heeft Squid Jr een plaats! De láátste van de vijf namen, ik dacht dat ik ziek ging worden. Dit was voor hem zó belangrijk, we stonden ook wel aangemeld voor regulier maar dat zou een lijdensweg zijn. Nu kan hij kleinschalig en uitermate geschikt school lopen. Twee ongelofelijk opgeluchte ouders.
 
:woohoo: zoon zijn eerste school is helemaal geregeld, was ook onze eerste keuze. Die vragen wel veel info, kheb nog net de maat van mijn onderbroek niet moeten geven.
 
1713981670844.png

Zo kan je alles een koopje doen lijken. :unsure:
 
Onverwacht geslaagd in een examen :)

Ik heb niet alle vragen kunnen invullen door tijdsnood, voor iets minder dan 70% ingevuld en 61% behaald. Mét giscorrectie. Totaal niet zien aankomen dees... Volgende stap is een interview, maar zal via PC verlopen. In t echt kan je de situatie meer inschatten en daarop inspelen. Bij interview via PC zit iedereen te turen op zijn scherm met notitieboekje voor hem. Dat kan ik dus helemaal niet goed, zo mijn eigen verkopen, in die omstandigheden (online) :(

Vanaf 1 mei mag ik beginnen :woohoo:

Ook minder pendeltijd (geen trein meer)

:hakkuh:
 
Met citrus en perzik is er eindelijk nog eens Lipton bruisende ice tea buiten de ‘klassieke’. Twintig jaar terug was er zo een fruit punch versie en dat was zo lekker, sinds dan altijd maar zonder bubbels en da’s overzoete brol. Lang leven de fizz!
 
Terug
Bovenaan