Je glimlach van vandaag

Het weer van nu maakt mij nog gelukkiger dat ik morgen met mijn gat in de Spaanse zon ga liggen. Bezoekje aan moederlief.
 
IMG_5045.jpeg


De treinen gaan stipter rijden!
 
Bekijk bijlage 28732

De treinen gaan stipter rijden!
Waar heb ik dat nog al eens gehoord?
Ooooh right: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20120921_014. Van 2012 ondertussen.
 
Als ge zo'n dingen uitsteekt zijt ge inderdaad niet bekwaam om met een auto te rijden.

Hopelijk nog een goeie boete erbovenop of auto in beslag nemen.
 
Als ge zo'n dingen uitsteekt zijt ge inderdaad niet bekwaam om met een auto te rijden.

Hopelijk nog een goeie boete erbovenop of auto in beslag nemen.
Vooral dat vergelijken met anderen. Ja ze heeft daar wel ergens een punt maar er zullen altijd mensen zijn die te licht bestraft zijn.
Die ga je dan toch nooit als voorbeeld nemen om te rechtvaardigen dat jijzelf daarom een lagere straf verdient?
 
Vandaag akkoord bereikt om het ouderlijk huis te verkopen aan een gezinslid. Glimlach!

Maar ik blijf het wel dubbel vinden. Niet de persoon met het gemakkelijkste leven of de beste job dus er is "korting" gegeven. Daardoor kan mijn papa natuurlijk niet het appt kopen waar hij écht wou, en zal hij het doen met wat "minder", maar waar hij nog steeds tevreden van is. En voor de koper hoop ik dat alles vlot blijft gaan. Het is een oud huis dus ik hoop dan ook niet dat hij plots voor onaangename verrassingen komt te staan waardoor het misschien plots een vergiftigd geschenk wordt... Maar er is niemand die mijn sentiment deelt om het gewoon via de markt te verkopen, jammer. Hopelijk geen miserie later!

De weg naar de hel is geplaveid met goede intenties. Maar wel een glimlach. Content voor beide partijen.
 
Gisteren opleiding in Brussel. 1u15 enkele rit met de trein. Heerlijk om tweeënhalf uur aan één stuk door te lezen in een boek met een streepje muziek erbij. Ik weet niet of elke dag heen- en weerpendelen met de trein wel zo aangenaam is (vertragingen, stakingen, de medemens) maar dat vond ik wel even goud waard.
 
Sinutab fortes gekocht.

Heb die al eens vaker gekocht.

Valt me nu op dat die eigenlijk enkel met voorschrift zouden verkocht mogen worden.

Staat op het doosje.
En staat hier:

Zal eens eentje nemen 🤧

(Morgen 60km wandelen. Ik ga me crappy voelen. Ja Zub, zeg iets. )
Die zijn toch overal vrij van voorschrift te krijgen?

Maar het gebruik ervan is niet zonder enig risico (vooral die pseudo-efedrine kan ernstige gevolgen hebben: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/1...wt-voor-verkoudheidspillen-zoals-sinutab-ris/).
 
Terug
Bovenaan