Je glimlach van vandaag

Die zijn toch overal vrij van voorschrift te krijgen?

Maar het gebruik ervan is niet zonder enig risico (vooral die pseudo-efedrine kan ernstige gevolgen hebben: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/1...wt-voor-verkoudheidspillen-zoals-sinutab-ris/).
Er staat nochtans op het doosje, en op de site:

Heb je voor dit geneesmiddel een voorschrift nodig?
  • Je hebt een voorschrift of schriftelijke aanvraag nodig om dit geneesmiddel te verkrijgen bij je apotheker.

Maar maakt niet, viel me gewoon op.
 
Er staat nochtans op het doosje, en op de site:

Heb je voor dit geneesmiddel een voorschrift nodig?
  • Je hebt een voorschrift of schriftelijke aanvraag nodig om dit geneesmiddel te verkrijgen bij je apotheker.
Ja, k weet het. Maar je kan die bv ook gewoon bestellen op newpharma en andere sites. Ik krijg die bij de apotheek ook altijd zo mee.
 
Vooral dat vergelijken met anderen. Ja ze heeft daar wel ergens een punt maar er zullen altijd mensen zijn die te licht bestraft zijn.
Die ga je dan toch nooit als voorbeeld nemen om te rechtvaardigen dat jijzelf daarom een lagere straf verdient?
Euh juist wel want je wil dat rechtspraak objectief is en niet subjectief.
Goed, ik ken dat mens niet en heb er ook geen sympathie voor maar ze heeft wel honderd procent een punt.

Is wat ze gedaan heeft idioot en dom, absoluut. Maar de straf is absoluut belachelijk en ronduit lachwekkend buiten proportie. Zeker als je kijkt waar andere idioten op de weg mee wegkomen...
 
https://www.delintbrasserie.be/

Wat voor font is me dat :laugh:

AsujbdK.png
 
Goed, ik ken dat mens niet en heb er ook geen sympathie voor maar ze heeft wel honderd procent een punt.
...
Is wat ze gedaan heeft idioot en dom, absoluut. Maar de straf is absoluut belachelijk en ronduit lachwekkend buiten proportie.
...

"Op haar strafblad stonden sinds ze in 2012 haar rijbewijs behaalde al 13 veroordelingen en een hele reeks minnelijke boetes."
 
Meer dan een halfjaar geen Slay the spire meer gespeeld en "ontdekt" (iemand hier op het forum herinnerde mij eraan) dat er een port is op android/iOS.

Allereerste run met ironclad direct geslaagd. :coolbrows: Het gevoel dat ge een game goed genoeg kent en zonder enige upgrades een run kunt clearen. :woohoo:
 
Nadat ik zei ‘pas op é, I will embarrass the sht out of you at school
Oudste zoon: ‘haha, ach mama, hoe zou jij mij óóit voor schut zetten op school? Haha’


Ohohoho! Challenge accepted!
(Ik zou nooit, maar hij kijkt toch wel wat bezorgd 😈)
 
"Op haar strafblad stonden sinds ze in 2012 haar rijbewijs behaalde al 13 veroordelingen en een hele reeks minnelijke boetes."
't is ofwel "minnelijke schikking", ofwel "boete".
minnelijke boete bestaat niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Sinutab fortes gekocht.

Heb die al eens vaker gekocht.

Valt me nu op dat die eigenlijk enkel met voorschrift zouden verkocht mogen worden.

Staat op het doosje.
En staat hier:

Zal eens eentje nemen 🤧

(Morgen 60km wandelen. Ik ga me crappy voelen. Ja Zub, zeg iets. )
Zo, door de diepe slaap, kopvalling meteen weg.
Al had ik gisteren echt geen energie, toch overleefd.
 
Na de uitbetaling vanochtend, heb ik dit jaar 3600 euro compensatie gekregen wegens geschrapte intercontinentale vluchten door onze nationale trots. En 't is nog maar april.
 
Na de uitbetaling vanochtend, heb ik dit jaar 3600 euro compensatie gekregen wegens geschrapte intercontinentale vluchten door onze nationale trots. En 't is nog maar april.

En dan vragen ze zich af waarom het slecht gaat met onze luchtvaartmaatschappijen :laugh:
 
En dan vragen ze zich af waarom het slecht gaat met onze luchtvaartmaatschappijen :laugh:
laatste keer gaven ze niet eens een reden voor de schrapping, behalve : "change of schedule". 't zal goedkoper geweest zijn alle passagiers te vergoeden dan ze op die dag op hun bestemming te brengen.
En vermoedelijk zullen vele passagiers de compensatie niet aanvragen, gezien ze er geen weet van hebben (niet-EU burgers) of niet weten hoe het moet.
 
Terug
Bovenaan