Je glimlach van vandaag

In de winkel bij "alles aan 1 euro" zakken met paaseieren.

giphy.gif
 
De eigenaar van een nachtwinkel waar ik hoogstens 2 a 3 maal per jaar binnenkom vergist mij telkens met iemand anders als ik binnenkom. Door de jaren heen al vaker gezegd ´ja, dat ben ik niet!´.

Daarnet kwam ik er nog eens binnen en zegt hij ´ahh, da´s lang geleden!´. En nu weet ik niet of die dat op mij bedoeld of op mijne look a like :unsure:

Heb het beleefd maar genant weg gelachen.
 
Goed weer, daar fleurt een mens toch helemaal van op. De bankrekening heeft vandaag wel wat steekjes gekregen, maar bon daar dient geld voor. :oi22:
Het leven is zoveel fijner als het zonnetje schijnt en je geen 2 sweaters en een lange broek meer moet aandoen.
 
:woohoo: zoon zijn eerste school is helemaal geregeld, was ook onze eerste keuze. Die vragen wel veel info, kheb nog net de maat van mijn onderbroek niet moeten geven.
Bij ons net het omgekeerde, enkel de basis info en welke studies we hadden afgerond.
Ze hadden dat laatste al ingevuld zelf.
Was het natuurlijk fout, beide enkele secundair gedaan, ze hadden universiteit aangeduid...
 
Met citrus en perzik is er eindelijk nog eens Lipton bruisende ice tea buiten de ‘klassieke’. Twintig jaar terug was er zo een fruit punch versie en dat was zo lekker, sinds dan altijd maar zonder bubbels en da’s overzoete brol. Lang leven de fizz!
Is dat niet de ice tea Agrum geworden nadien?
Maar die heb ik sinds vorige jaar ook nergens meer gevonden
 
Voorstel van vereenvoudigde aangifte personenbelasting ontvangen. 1,64 EUR terugkrijgen 🥳.
 
Voorstel van vereenvoudigde aangifte personenbelasting ontvangen. 1,64 EUR terugkrijgen 🥳.
Ik moet weer bijbetalen. Ik snap dat niet, nooit in mijn leven moeten bijbetalen en de laatste 2 jaar continu bijbetalen. En m'n loon verbleekt al tegenover hetgeen in het brutoloon topic wordt gepost.
 
Ik moet weer bijbetalen. Ik snap dat niet, nooit in mijn leven moeten bijbetalen en de laatste 2 jaar continu bijbetalen. En m'n loon verbleekt al tegenover hetgeen in het brutoloon topic wordt gepost.
Je kan eens iemand zaken laten nakijken natuurlijk (JPV hier of extern), maar je hebt misschien gewoon weinig aftrekposten + men houdt niet "genoeg" bedrijfsvoorheffing in op je werk.
 
Zonder alles nagekeken te hebben is het voorstel 3299 euro terugtrekken. Vorig jaar was dat meer dan 4000 maar toen konden we wel een heel jaar crêche inbrengen, deze keer maar een aantal maanden en dan de "gewone" naschoolse opvang. Dit weekend eens tijd maken om alles grondig na te kijken. En dan indienen.
 
Terug
Bovenaan