Je glimlach van vandaag

:laugh:

G87x7X4.jpeg
 
Vorige week bij bol kattenbakvulling besteld. Doe dat regelmatig, dat is wat zwaarder, maar nooit issues.
Vrijdag mail van bpost "pakje beschikbaar in postkantoor".
Zaterdag mail van bpost "pakje is beschadigd, check bij bol of je schadevergoeding kan krijgen".

Nu kon ik pas vandaag gaan. Ik geef aan de vriendelijke dames daar aan dat ik eerst gewoon bericht van beschikbaarheid had gekregen, maar daarna dat er schade was, dus dat ik eens kwam horen. "Ah, is dat een pak van bol? Groot en zwaar?" Ik bevestig. "Ahja, ik ga het even halen."

Ondertussen die andere dame "ja, uhm, die dozen van bol zijn nogal zwak, ik heb het wat proberen oplappen met plakband".

Toen ze ermee aan kwam rijden kreeg ik daar nu toch de slappe lach :ROFLMAO:

1715073028130.jpeg


Ik kon echt niet lastig zijn. Heb er al lachend nog uitgekregen dat het precies wel de oorlog had gezien ja. De dames konden er ook mee lachen.
 
vandaag afvalophaling in de buurt, velen zijn op de papieren kalender af gegaan, en hebben hun glas ook buiten gezet. rond de middag stuurde Ivago dan de melding dat dat een fout was, en dat er vandaag daarvoor geen ophaling voorzien was.

maar kijk: ze zijn het tóch komen ophalen. pluimpje voor die mannen (y)
 
Ben op mijn slaapkamer een proper dekbed aan het opleggen en het raam staat open. Ik passeer het raam en zie de (sinds een maand nieuwe) Portugese buurvrouw in hun tuintje de was ophangen.

Ik hoor haar vriend buitenkomen en zeggen: "Are you mad, honey? Did I do something wrong?".
Zij nogal luid en kwaad: "Yeah yeah, I just saw you watching that video with the black man and that woman, you know the shemale!"
Hij: "Sorry, it was something a friend sent me as a joke."
Zij vloekt (?) dan nog luider in het Portugees en dan gaan ze terug naar binnen.

:laugh:
 
Klapke aan het doen met de buurman, horen een helicopter boven, beide tegelijk ‘ah, nen helicopter, ze zijn weer ene kwijt!’ (Of hoe snel men het gewoon is een detentiehuis in de buurt te hebben)
 
Dear Parents,
We have, in the past, sent out communication regarding leopard sightings on the school property. Although we have not seen a leopard for a while, there has recently been a kill near the Resource Centre and another on the sports field. Mr Jacobson does not think it is leopard as the tracks near the kill are those of hyena. We remind parents that the matter is treated with the utmost importance and ask that everyone remain vigilant when present at the school. Our strict protocols remain in place at all times to protect the safety of our children and our school community. We appreciate your cooperation in working together on keeping our children and ourselves safe.

Berichtje van school van mijn kinderen, you gotta love Africa :)
 
De dochter van 2,5 jaar wat inzendingen voor Eurovisie van die jaar laten horen. Meestal geen reactie, beetje bij Europapa en helemaal meedansen bij Kroatië.

 
De dochter van 2,5 jaar wat inzendingen voor Eurovisie van die jaar laten horen. Meestal geen reactie, beetje bij Europapa en helemaal meedansen bij Kroatië.

De kleuter hier zingt al een paar weken "europapapapapa" ... heeft het op school gehoord denk ik want hier in huis wordt het niet echt gedraaid. :)
 
Ge kunt dat tegenwoordig zelfs niet meer als frisbee-schijf gebruiken, dus in welke zin die "beste" van toepassing is, ik ben effe niet mee.
 
Terug
Bovenaan