Je glimlach van vandaag

Remake binnen 15 jaar:

Schermafbeelding-2022-07-20-192428.png
De linkse of de rechtse ezel?

Een gevarendriehoek :rofl:De snelheid waarmee hij op de grond lag is wel mooi. Konden ze een gevarendriehoek zetten voor het aankomend verkeer.

Een gevarendriehoek :rofl:De snelheid waarmee hij op de grond lag is wel mooi. Konden ze een gevarendriehoek zetten voor het aankomend verkeer.

Het ging een baas zijn moest hij de gevarendriehoek gezet hebben en dan 1 K.O geslagen hebben.

Heeft daar nu ook ene zen auto gepikt ? :rofl:
Want ge ziet die Mercedes toch op de achtergrond doorrijden opeens

Heeft daar nu ook ene zen auto gepikt ? :rofl:
Want ge ziet die Mercedes toch op de achtergrond doorrijden opeens
Ge weet als ge in de bebouwde kom staat de gevarendriehoek 30m achter het voertuig plaatsen. Op die moment bevond de gevarendriehoek zich voor het voertuig dus heeft er een goeie ziel die even verplaatst om alles toch reglementair te houden.

Btw: die kelner dat er daar in werk tenue tussen staat :rofl:

Tijd voor

oh boy oh boy

Lang geleden dat ik dat nog gespeeld heb.
Uit. Eindelijk.

Wat waren games ooit toch pittig.

Al die ergernissen voor niks.

En proficiat!
Thx, maar ze zijn er zelfs weer in geslaagd om de tabel met punten helemaal naar de kl*"ten te helpen.

Ik dacht eerst dat ik een heel deel van mijn examen niet gemaakt had omdat er een heel stuk in die tabel leeg was. Maar ze hebben erin geslaagd om er een lege tabel door te mixen. 🤦

Terug
Bovenaan