Je glimlach van vandaag

Andere zone, dezelfde job wel statutair, vandaar dit examen in Brussel. Maar daardoor heb ik ook vrijstelling om mee te doen voor inspecteur dus dat is ook een mogelijkheid.
Proficiat met de win for life.

Vergeet het hoofdkussentje niet als je naar de bureau gaat.

Ik verwacht u regelmatig in de ergernissen-op-het werk-topic, waar je overwerkte ingenieurs port.

Proficiat met de win for life.

Vergeet het hoofdkussentje niet als je naar de bureau gaat.

Ik verwacht u regelmatig in de ergernissen-op-het werk-topic, waar je overwerkte ingenieurs port.
Ik werk er al hoor. Hoofdkussentje is ondertussen al aangepast op mijn maat.

I3uFP0V.jpg

:laugh:

4 weken verlof vanaf nu. Teams en Outlook verwijderd van de gsm, pizzaoven aan en een goeie barolo opengetrokken :)

Pfft, al die amateurs hier met hun verlof.
Ik ben al 2 weken in verlof en sedert 16u officieel werkloos zelfs!
Gelieve u naar pol en actua te begeven zodat we u kunnen beginnen afbreken en verwijten voor profiteur :unsure:

En nu serieus: ontslag gekregen of zelf uw ontslag ingediend?

Gelieve u naar pol en actua te begeven zodat we u kunnen beginnen afbreken en verwijten voor profiteur :unsure:

En nu serieus: ontslag gekregen of zelf uw ontslag ingediend?
Zelf gegeven.
1 Augustus start ik ergens anders...als ambtenaar eigenlijk, technische dienst
Dus eigenlijk blijf ik nu gewoon zo'n beetje in verlof tot mijn pensioen 😁

Zelf gegeven.
1 Augustus start ik ergens anders...als ambtenaar eigenlijk, technische dienst
Dus eigenlijk blijf ik nu gewoon zo'n beetje in verlof tot mijn pensioen 😁
Als je de kans hebt en het ziet zitten, waarom niet, als gij het niet doet ging het wel een andere doen. Wel oppassen in bepaalde topic nu, sommigen zijn geen zo'n liefhebber van ambtenaren. :rofl:

Als je de kans hebt en het ziet zitten, waarom niet, als gij het niet doet ging het wel een andere doen. Wel oppassen in bepaalde topic nu, sommigen zijn geen zo'n liefhebber van ambtenaren. :rofl:
Mja, om allerlei redenen moest ik stilaan iets anders zoeken en deze kans deed zich voor. Niet meteen het pad dat ik had voorzien (toch niet zo vroeg/jong al) maar tja, dingen gebeuren.

Zal ik binnenkort wel eens een analyse maken van het verschil privé/overheid ... als ik ooit eens 5min tijd heb tussen al dat pintelieren in de voortuin en op de schup leunen door

Indiase minister drinkt heel glas van 'heilige rivier' om te bewijzen dat water proper is en belandt in hospitaal

Ahahahahaha :lol:

Indiase minister drinkt heel glas van 'heilige rivier' om te bewijzen dat water proper is en belandt in hospitaal

Ahahahahaha :laugh:
Die kan nog een hele tros bananen verorberen, misschien helpt dat.

Stukje uit een tv blad artikel over An swartenbroeckx haar verhuis naar Spanje:

“Het is volgens mij helemaal niet slim van An om daar een huis te kopen”, vindt iemand. “Want het wordt daar jaar na jaar almaar heter. En dan met die bosbranden iedere zomer, en die zandstormen... Dat gaat vooral veel miserie zijn, vrees ik.” Iemand anders zegt: “Die zandstormen zullen die filter van haar zwembad gewoon kapotmaken!” En ook: “Ik hoop dat An gaat investeren in een goeie airco, want in de zomer is het daar sinds enkele jaren onmenselijk heet.”

Kinderen hebben mopjes ontdekt. Wij horen nu dus de hele dag grappen van zéker zestig jaar oud en ‘mama, jij zegt nu dit en dan zeg ik dat en dan jij en dan zeg ik nog iets’ of ze moeten bij elkaar gaan fluisteren omdat ze de punchline kwijt zijn… Maar ze zijn zó trots op zichzelf, het is super schattig 😍

Kinderen hebben mopjes ontdekt. Wij horen nu dus de hele dag grappen van zéker zestig jaar oud en ‘mama, jij zegt nu dit en dan zeg ik dat en dan jij en dan zeg ik nog iets’ of ze moeten bij elkaar gaan fluisteren omdat ze de punchline kwijt zijn… Maar ze zijn zó trots op zichzelf, het is super schattig 😍
De appel valt dus niet ver van de boom.

Terug
Bovenaan