Je glimlach van vandaag

Bomen rond het huis + 's nachts alle ramen open + overdag alle rolluiken naar beneden = 19 °C binnen, no airco needed...
Heerlijk na een rit naar huis van het werk in een auto (zonder airco) die de hele dag in de zon gestaan heeft...

Conversatie tussen S(quidward) en Mr S:

S: you want a snapfilter with a face mask or a balaclava?
Mr S: Face mask, obviously, the other one is a dessert.
S: …..
…..
Honey… that would be *baclava*

1658219662542.png

Eigenlijk een ergernis en glimlach tegelijk.

Mijn vrouw maakt mij vannacht wakker om 3u15, "schat, schat, er zit hier een megadikke mot". Tot daar de ergernis.

Ik steek het licht aan, er zit inderdaad een nogal groot uitgevallen mot tegen het raam aan te fladderen.

Mijn vrouw, die haar lenzen niet in had, roept plots in totale paniek "omg, schat, doe iets, het is een vleermuis!!". :tongue:

Duikt ze dan nog in totale paniek onder de dekens.

Een samenvatting van heel die LOTR discussie in pol & actua:

what-the-what-your-author-english-teacher-thinks-meant-author-5092312.png
Jamaja Lord of the Rings is een fundamenteel conservatief verhaal hé, hou die niet-blanken aub voor duidelijk linkse verhalen zoals Harry Potter!

Ofzoiets, ik lees hier wel vaker dingen waarbij ik me afvraag of ik nu in een parallele realiteit leef.

Nieuwe koptelefoon gekocht, eentje van PowerLocus. Eindelijk terug wat kwalitatiever muziek beluisteren in plaats van uit de boxen van een laptop. De rollende bassen van deze plaat komen er vlotjes door.

de audio puristen op dit forum gaan me wss verketteren maar ik heb onlangs via die spaaractie van Delhaize een Flip 5 van JBL gekocht en dat speelt verdomd goed buiten op het terras :love:

2 wilde herten die op het veld zitten. Vrij dicht van ons keukenraam. Pas de tweede keer sinds ik hier woon dat ik er zo dicht zie komen van het huis. :love:

Terug
Bovenaan