Je glimlach van vandaag

Om oa het verschil aan te geven qua beeldkwaliteit tussen de oude telescoop (Hubble) en de nieuwe maar de details van wat er juist wordt waargenomen en vastgelegd zijn helemaal adembenemend.

D5A6CFEF-5005-4569-A3AA-F70D93124D44.jpeg

Ik weet dat het een mop is, maar het ene is een hoge resolutie foto met een belichting van 12 uur. Het andere is een frame uit een lage resolutie video (met bewegend onderwerp) met een camera die met moeite de tijd heeft gehad om licht binnen te laten.

Ik weet dat het een mop is, maar het ene is een hoge resolutie foto met een belichting van 12 uur. Het andere is een frame uit een lage resolutie video (met bewegend onderwerp) met een camera die met moeite de tijd heeft gehad om licht binnen te laten.
Awel vraag dan aan die verdachten om 12 uur te blijven stilstaan voor de camera, hoe moeilijk kan het zijn verdikke!!!

10 miljard USD tegenover 5 ofzo bij nonkel Ali :crazy:

Afspraak om een huurhuis te bezoeken die afgezegd werd wegens al een kandidaat gevonden, ondanks zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt te hebben.
Met was toch iets te hoog qua budget en te vroeg beschikbaar dus het zou toch niet goed geweest zijn. Ik zat er al mee in om af te bellen maar het immokantoor was mij voor 😁

Terug
Bovenaan