Je glimlach van vandaag

Ik weet niet of ik het hier moet posten of in ergernissen...

Mijne ghost of tsushima is toegekomen... en ik mag het direct afgeven voor in te pakken voor onder de kerstboom :(
 
Die van ons weet nog niet of ze morgen in de gazet gaat staan als doodgeslagen echtgenote of niet.

we zullen maar luisteren zeker?

alhoewel, in den bak moogde playstation spelen zeker?
#loophole
 
Die van ons weet nog niet of ze morgen in de gazet gaat staan als doodgeslagen echtgenote of niet.

we zullen maar luisteren zeker?

alhoewel, in den bak moogde playstation spelen zeker?
#loophole
Doodslagen moete niet doen maar zo af en toe ne keer een goe pak rammel moet kunnen.
Prefereerbaar met spullen die je in huis vindt; nen borstelsteel, uwe sloef, een pan, de microgolf...
Het strijkijzer is ook altijd een favoriet.

Sorry dames 😘
 
Doodslagen moete niet doen maar zo af en toe ne keer een goe pak rammel moet kunnen.
Prefereerbaar met spullen die je in huis vindt; nen borstelsteel, uwe sloef, een pan, de microgolf...
Het strijkijzer is ook altijd een favoriet.

Sorry dames 😘
Da's dan ook de enige context waarin een vent die spullen hoort aan te raken.

Sorry dames 😘 *2
 
Ik weet niet of ik het hier moet posten of in ergernissen...

Mijne ghost of tsushima is toegekomen... en ik mag het direct afgeven voor in te pakken voor onder de kerstboom :(
Kunt ge de inhoud niet stiekem verwisselen? Zou wel lachen zijn bij Kerst :)
 
Mijn crowdfunding (ulule) van Jommeke is gearriveerd. 300 strips goed voor 26kg leesplezier. :giggle:

341182ec7083c33f4f7a9dbd420e96bf.jpg
Mijne zijn er ook. 👍🏻
 
Die van ons weet nog niet of ze morgen in de gazet gaat staan als doodgeslagen echtgenote of niet.

we zullen maar luisteren zeker?

alhoewel, in den bak moogde playstation spelen zeker?
#loophole
Wel geen recente PS, moet nog eentje zijn die geen internetverbinding nodig heeft. Maar als een beetje vintage ok is, kan het inderdaad.
 
Wat is er gebeurd toch?
Veel bugs, crashes, lage fps, graphics die op niets trekken, vooral op de basis xbox en ps4, maar ook op pc.
Dan brengen ze een patch uit wat ervoor zorgt dat de game via steam niet werkte en ge eerst uw files weer moet verifiëren.
Anderen kunnen de patch van nog geen 600mb niet installeren omdat ze zogezegd geen plaats vrij gebben ondanks dat ze ettelijke gigs vrij hebben.
 
Nog eens een game gevonden die mij kan boeien. Geen supergrote naam of concept (Monster Sanctuary, voor de nieuwsgierigen) maar I'm having fun. Laatste jaar nogal veel spellekes beginnen spelen om dan na één of twee keer er al mee op te houden, dus dit is leuk.
 
Terug
Bovenaan