Je glimlach van vandaag

Just ontdekt hoe ik mijn account naar hier kreeg. :cool:

Nu, waar zijn mijn repkes en "Crowdfunder" titel?
 
Mijn refund van Ryanair gekregen van mijn vliegticket van april nog (300 euries). Had eerst een voucher gekregen en heb die een paar maand laten gisten in mijn mailbox omdat contact met de customer service niet bepaald, euh, optimaal verliep. Dan vorige week een voucher geweigerd en refund gevraagd, drie muisklikken en het was meteen in orde.

Good things to those who wait. 👌
 
Toch nog eens langer dan 2 uur kunnen slapen, al ben ik daardoor pas om 11 uur wakker geworden dus ga ik deze nacht terug in de shit zitten
sop.gif
 
Sinds lang nog eens een klein stuk in mijne jas gezopen, heerlijk gewoon! Kan al niet wachten tot corona voorbij is.
 
1x per jaar heb ik zwaar las van sinusitis. Dit jaar er op tijd bijgeweest (lees: voor ik bloed snuit).

En de medicijnen die ik daarvoor krijg zorgen ervoor dat ik een week geen last heb van mijn allergieën.
Dit wil dus zeggen dat ik 1 week per jaar spek met eieren kan eten.. Zo verdomd lekker, maar normaal slibt mn keel daar volledig van dicht
 
Ik ben zo blij dat cmd+enter (of ctrl wellicht) hier eindelijk werkt om uw post te submitten!
Dat was toch een missende feature vroeger.
 
Blij om op het nieuwe forum te zijn, werkt echt vlotjes! Ook aangenaam verrast dat hier toch al best wel wat activiteit is!
 
Terug
Bovenaan