Je glimlach van vandaag

Net een mail gekregen van bol.com dat ze mijn een paar gratis sokken gaan opsturen. Nu ben ik wel benieuwd :)

Ik stel voor dat we anders foto's met alleen onze sokken aan maken om volk te lokken. Ik heb gezien dat dat redelijk populair is bij de mensen!

SAe7cB.gif
 
Ik heb het gehad met negativiteit in 2020, ik stel voor dat we vanaf nu een gerichte effort doen om het glimlachtopic groter te maken dan het ergernissentopic!

Mijn glimlachalvast : De ambtenaar bij de gemeente was bij het voorstel van ons bouwproject een paar weken geleden zeer kritisch. We willen graag een oud hoevegebouw renoveren en er een aantal kwalitatieve woningen in onderbrengen. Nu zijn wij nogal bezig met duurzaamheid, en willen daar dan ook verantwoorde keuzes in maken. We dachten er 4 woningen van 180m² in onder te brengen, wat ons al vrij groot leek.
Maar de ambtenaar vond dat dat al zeer problematisch was omdat zij een minimum gevelbreedte hanteren van 7 meter. Dat zou betekenen dat daar enkel drie enorme woonsten van 240m²+ in zouden passen. Totaal niet meer hedendaags.

Mijn vriendin was daar de afgelopen weken al enorm voor aan het stressen, tot slapeloze nachten toe. Nu eindelijk bericht gekregen dat het toch gaat mogen.
 
Gisteren naar het fritkot geweest en ik vroeg naar zijn pikanste saus. Hij wist het niet goed, dus heeft hij mij gewoon 5 potjes gratis meegegeven zodat ik eens kon proeven. Het was zo veel saus dat ik het niet eens op kreeg.

Ne vaste klant nog vaster gemaakt :)
 
Gisteren naar het fritkot geweest en ik vroeg naar zijn pikanste saus. Hij wist het niet goed, dus heeft hij mij gewoon 5 potjes gratis meegegeven zodat ik eens kon proeven. Het was zo veel saus dat ik het niet eens op kreeg.

Ne vaste klant nog vaster gemaakt :)
Na 5 potjes zal 't toch nie zo ne vaste geweest zijn.
 

UW SCORE : 10/10


Kom op jongens, laat eens zien dat jullie de Nederlandse taal toch min of meer beheersen (want ik zie hier en op 9brol echt enorm veel fouten tegen de d-t regels).


9/10

Ik dacht dat er in een van de vragen een gebiedende wijs zat, maar dat bleek niet zo zijn.
 
Terug
Bovenaan