Je glimlach van vandaag

3 dagen vroeger klaar dan verwacht om het veld van de buurboer leeg te maken. :cool:
Een hele dag zonnig geweest, dus van geprofiteerd om gewoon door te doen tot klaar.
 
Van De Veire gaat een nieuwe "Big Brother" mee presenteren 🤣 🤣 🤣
Al goed dat hij zelf niet kan mee doen als deelnemer.
 
Van De Veire gaat een nieuwe "Big Brother" mee presenteren 🤣 🤣 🤣
Al goed dat hij zelf niet kan mee doen als deelnemer.
Hij kan ze wel wat tips geven als ze zich vervelen. Ik zie hem al bezig "Neenee Jef, dat blijft onder ons hoor, die beelden gaan nooit verspreid geraken."
 
We hebben een bos aan de overkant van de straat. 's Ochtends schijnt de zon daar altijd fraai door en er hing vanmorgen een prachtige lichte nevel tussen de bomen. Snel over en 't weer gehuppeld om wat foto's te nemen en nu terug aan mijn bureau. Voordeel van telewerk, toch wel.
 
We hebben een bos aan de overkant van de straat. 's Ochtends schijnt de zon daar altijd fraai door en er hing vanmorgen een prachtige lichte nevel tussen de bomen. Snel over en 't weer gehuppeld om wat foto's te nemen en nu terug aan mijn bureau. Voordeel van telewerk, toch wel.
Sinds ik een tuin heb (op 50 m van hier wel tot we verhuizen), kan ik er gewoon van genieten om daar wat naar de planten te gaan kijken als "pauze". Ligt zowat verscholen met een verwilderde hoop bomen aan de andere kant. Eigenlijk wel gek, als puber/twintiger altijd volgehouden dat ik geen tuin moest hebben door al dat werk.
 
Terug
Bovenaan