Je glimlach van vandaag

Ik doe dat soms voor de lol, wuiven en uitbundig "hey" roepen naar mensen die ik helemaal niet ken. De twijfelende blik, het aarzelende handen, het verdwaasd nakijken.... hilarisch.
weird people are the best.
 
En ik wuif soms terug naar mensen die helemaal niet naar mij wuiven.:frown:
Dan sta ik daar als een idioot het beste te geven van mezelf echt lachen en alles blijkt er achter/naast mij iemand te staan die ook staat te wuiven.
Erg awkward elke keer overnieuw.:frown:
 
En ik wuif soms terug naar mensen die helemaal niet naar mij wuiven.:frown:
Dan sta ik daar als een idioot het beste te geven van mezelf echt lachen en alles blijkt er achter/naast mij iemand te staan die ook staat te wuiven.
Erg awkward elke keer overnieuw.:frown:
Ik wuif soms es naar mensen die ik helemaal niet ken. Dan krijg ik meestal zo een awkward wuifke terug maar ge ziet ze wel es glimlachen.
 
Ik wuif soms naar mensen die ik wel ken. Dan krijg ik meestal zo een awkward wuifke terug maar ge ziet ze wel es glimlachen.
Ik heb trouwens een positief effect op het geheugen en de conditie van mensen, want in 9 op de 10 valt hun euro dat ze nog ergens moeten zijn ofwel stappen die ineens dubbel zo snel als een doorsnee persoon.
 
Ik doe dat soms voor de lol, wuiven en uitbundig "hey" roepen naar mensen die ik helemaal niet ken. De twijfelende blik, het aarzelende handen, het verdwaasd nakijken.... hilarisch.
Of zo claxoneren naar een fietser/voetganger net voor je ze passeert. Altijd lache :laugh:
 
Jawel als calog geen enkel probleem. Als ops is dat een stuk moeilijker uiteraard :p .
Ik had een paar weken geleden een short aan en er was direct een stafvergadering over 😂. Het resultaat was dat ze het niet weten en doe gewoon voor de minste miserie een lange broek aan.

De KC zag er geen probleem in, maar ze gaan een korpsnota maken met kledijvoorschriften. Dus we zien wel..
 
Pakje werd afgeleverd door Bpost.
Hij belt aan en ik ga onmiddellijk naar de inkomhal(ik woon op het gelijkvloers). Ik kom daartoe en ik zie mijn pakje op de brievenbus en hij al met 1 voet in zijn bestelwagen. Je moet dus echt KEISNEL reageren als ze bellen, speedy gonzales style.
Glimlach omdat mijn pakje is toegekomen
Ik zit opp mijn werk met het licht aan op mijn bureau, en tog gooien de meeste het gewoon net binnen de poort op de grond. Ik zie ze dat niet doen, dus het is altijd ofwel toeval ofwel door de mail 'uw pakje werd geleverd' dat ik het weet. Heel soms is er ene van bpost die de moeite doet om binnen te komen, of ene die de moeite doet om eens te toeteren.
 
Ik had een paar weken geleden een short aan en er was direct een stafvergadering over 😂. Het resultaat was dat ze het niet weten en doe gewoon voor de minste miserie een lange broek aan.

De KC zag er geen probleem in, maar ze gaan een korpsnota maken met kledijvoorschriften. Dus we zien wel..
Gewoon rokje aandoen, met uw spillebenen toch geen legging eronder nodig! 🤷🏼‍♀️
 
Ergernis én glimlach tegelijk: om 3u30 wakker worden was voor 1x een positief iets! Bleek het zolderraam nog open te staan en met die regen een paar m2 van de vloer zeiknat, het water was al door aan het sijpelen tot op het gelijkvloers. Paar handdoeken later alles netjes opgeruimd en verdere schade vermeden denk ik! 💪
 
Laatst bewerkt:
Zo gegoten deze nacht en alle pollen weg. Feest. De hele tuin afsluiting en hekken begonnen wit te zien van dat gepluis.
 
Laatst bewerkt:
Potverdekke als je een mondmasker opzet in den trein en je ademt je tequila/bier/bier met tequila drankwalm uit hebde dubbel pret, twee keer zat voor de prijs van een als k nog wat haltes blijf zitten.
 
Maar een uurke of 2 geslapen vannacht, maar nu dat heerlijke briesje door het huis. Meteen van 27 graden Celsius naar 24 binnen, wat een verschil.
 
Op mijn vorig werk was het altijd in kostuum te doen (meestal met das) da's ook niet echt genieten met temperaturen als deze. Mag je nog een zeer ademende stof dragen, afzien doe je sowieso.

Edit: om het ontopic te houden; blij dat ik nu letterlijk kan dragen wat ik wil, behalve eens heel af en toe bij belangrijke vergaderingen.
Wat voor job heb je dan dat je zo vaak in kostuum moet naar het werk. Zelfs CEO`s en andere hoge functies bij mij in het bedrijf zie ik nooit in pak. Tenzij je in het board van bestuur zit ofzo en belangrijke vergaderingen moet bijwonen of met klanten en dergelijke, zie ik niet in waarom je een pak zou moeten dragen.

Een deftig hemd of shirt, broek en schoenen zijn mijns inzien meer dan genoeg.
 
Terug
Bovenaan