Je glimlach van vandaag

I feel your pain. Heb dat ook jaren gedaan.

Ons Vivianne is ooit vergeten dat haar bureel niet eeuwig doorloopt. Zeker als ze haar CRT monitor achteruit duwt.
 
3699-A85-F-6-D5-C-4-BE2-8-EB1-CF4-EE60-F4316.jpg
 
Op mijn vorig werk was het altijd in kostuum te doen (meestal met das) da's ook niet echt genieten met temperaturen als deze. Mag je nog een zeer ademende stof dragen, afzien doe je sowieso.

Edit: om het ontopic te houden; blij dat ik nu letterlijk kan dragen wat ik wil, behalve eens heel af en toe bij belangrijke vergaderingen.
 
Ik heb hier naast mijn thuisbureau een hemd hangen. Meeting; snel tshirt uit en hemd aan.
Dresscode is er niet maar iedereen draagt hier een hemd en deftige broek/schoenen op kantoor.
 
Als ik mensen zie wuiven en het lijkt in mijn richting te zijn wuif ik vaak terug terwijl mijn brein probeert te achterhalen wie dat juist is, maar vaak wuiven die naar andere mensen en sta ik daar een beetje bedremmeld te kijken en loop ik snel door. Sommige mensen lijken ook heel hard op elkaar en lijken in dezelfde fabriek gemaakt te zijn. Vaak herken ik vrienden of collega's in een oudere versie van zichzelf. Uncanny.
Ik doe dat soms voor de lol, wuiven en uitbundig "hey" roepen naar mensen die ik helemaal niet ken. De twijfelende blik, het aarzelende handen, het verdwaasd nakijken.... hilarisch.
 
Terug
Bovenaan