Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij werkt aan de kust of op een of ander tropische plaats met landkrabben?Krabben binnengedrongen op m’n werk, mooie beesten.
Die alcohol is dan 50/50 he.Ik stel mij ook vragen bij de wiskunde. 11/12de en dan grenadine en limoen, dat zal dan de overgebleven 1/12de zijn zeker. Maar in het weekend gaat daar dezelfde hoeveelheid rum bij. Dezelfde als wat. Dit lijkt op zo'n wiskundevraagstuk uit het middelbaar waar de leerkracht de verkeerde gegevens heeft doorgegeven. Does not compute.
Nee, blijkbaar is er een plaag van krabben in de Schelde.Jij werkt aan de kust of op een of ander tropische plaats met landkrabben?
Dat is dus geen "foute leerkracht info middelbare school" wiskunde zoals @Tomski dacht, maar standaard alcoholiekers wiskunde... I like your styleKlopt over de resterende 1/12e. En de hoeveelheid rum is evenveel als de 12/12e van de fruitmix. Dus gewoon alles in een dubbel zo groot volume waarvan de helft rum.

Glas? Maatbeker met een rietje in voor Wannez ja!Er moet wel een referentiemaat zijn want uw glas 12/12 vol hebben is ook niet handig hé![]()

Die hebt ge in alle vormen en maten natuurlijkGlas? Maatbeker met een rietje in voor Wannez ja!![]()
Wel, eigenlijk maak ik dat in het weekend meestal in een hele grote bowl om uit te scheppen en ijsblokjes aan toe te voegen. Dan moet ik niet voor elk glas de verhouding respecteren (en dan nog, who cares zolang de fractie rum maar goed zit).Glas? Maatbeker met een rietje in voor Wannez ja!![]()
Voor een keertje dus wél voorspelbaarWel, eigenlijk maak ik dat in het weekend meestal in een hele grote bowl om uit te scheppen en ijsblokjes aan toe te voegen. Dan moet ik niet voor elk glas de verhouding respecteren (en dan nog, who cares zolang de fractie rum maar goed zit).
Die bowl maak ik dan natuurlijk niet alleen leeg.

Nee, blijkbaar is er een plaag van krabben in de Schelde.
huh? wat heb ik gezegd van foute wiskunde?Dat is dus geen "foute leerkracht info middelbare school" wiskunde zoals @Tomski dacht, maar standaard alcoholiekers wiskunde... I like your style
(minus de zoete brol)
(en minus de zure brol)
Woeps, het was @Sylverscythe blijkbaar. Blij dat je nog bij de pinken bent Tommie, je hebt duidelijk nog niet aan @Wannez zijne bowl zitten lurkenhuh? wat heb ik gezegd van foute wiskunde?
.Ik stel mij ook vragen bij de wiskunde. 11/12de en dan grenadine en limoen, dat zal dan de overgebleven 1/12de zijn zeker. Maar in het weekend gaat daar dezelfde hoeveelheid rum bij. Dezelfde als wat. Dit lijkt op zo'n wiskundevraagstuk uit het middelbaar waar de leerkracht de verkeerde gegevens heeft doorgegeven. Does not compute.
Hier staat het bubbelbad op 29 graden. Dat gaat zo deugd doen sebiet.Met een ijsje en de dochter in het ploeterbadje, ik ben ne contente mens![]()
De architect van jullie kantoor had "pinceresque werkplaats" in plaats van "pictoresque werkplaats" verstaan.
Met dit weer kuip ik liever in een frigo dan in een bubbelbad op 29 gradenHier staat het bubbelbad op 29 graden. Dat gaat zo deugd doen sebiet.