Je glimlach van vandaag

is er dan een andere manier? Ik snij mijn spaghetti in kleine stukjes en met mijn kookkunsten plakken die allemaal aan elkaar en kan ik kubusjes maken. Dat blijft dan goed liggen op mijn vork.

ze hebben gezegd dat een scheiding een arm en een been kost, dus ik heb alvast 1 pijp weg gedaan.
Met een vork een aantal slierten in een lepel draaien, vork weghalen en dan de pasta vanop de lepel... :unsure: oplepelen.

Met een vork een aantal slierten in een lepel draaien, vork weghalen en dan de pasta vanop de lepel... :unsure: oplepelen.
lijkt me verdomd ingewikkeld. Ge hebt een vork in uw handen, iets wat speciaal ontworpen is om uw maaltijd mee op te prikken en dan gaat ge die vork gebruiken om dat in uw lepel te kappen en dan via de lepel te eten. Rare jongens, die lepelaars.
Amai.. Next level dit. Je steak uit de airfryer is er bijna jaloers op.
I aim to please.

is er dan een andere manier? Ik snij mijn spaghetti in kleine stukjes en met mijn kookkunsten plakken die allemaal aan elkaar en kan ik kubusjes maken. Dat blijft dan goed liggen op mijn vork.
Ik probeer het me voor te stellen.

Zo erin:

hqdefault.jpg

en zo eruit?

20721755921_1da8b00237_b.jpg

Was aan het fietsen in Kalkense Meersen. Bij het verlaten kom ik uit op een cafe waar er buiten op terras héél luide muziek aan het knallen was.
Wel Schlagermuziek......Het lijkt op dit, maar tis het toch niet helemaal. In de songtekst was er ook "en ik ben Ruddy van de sexybar" of zoiets, ofwel heeft de DJ(een 50plusser) dat terplekke live gezongen of zo? :rofl:
Ik ben geen Schlagerkenner, ik vind dat muziek allesbehalve, maar "zwarte lola" kende ik niet, kvond het keigrappig en de sfeer was leuk, dus daar gestopt om iets te drinken. Was wel akward zo alleen op een terras, maar fuck it, kwas daar de coolste tussen de Ruddy's en de Kelly's.

Terug
Bovenaan