Je glimlach van vandaag

Ik probeer mij dit voorstellen... Hoe hoog/diep ligt zo'n terras dat je er met je volledige been door kunt zakken?

2hTDtQG.jpg
Een dikke 3 meter diep, het is een waterput of wateroverloop uit de tijd dat het huis nog aan tweede stuk had (weg in 40-45). Het is toch een 18m2 aan ‘put’

IT servicedesk medewerker die naar heel ons hoofdkwartier volgende mail stuurt voor zijn verjaardag:

"There is real Cakes in the kitchen not a printout like last year, since i got a salary raise i could finally afford some, feel free to eat as many as you like"

Eindelijk met het karige budget een deftige 2dehands wagen gevonden bij een verkoper die niet af komt met leugens in zijn advertentie zoals '' net onderhoud gehad'' en dan komt ge daar aan en het eerste wat ze zeggen is '' met een olie verversing weer zo goed als nieuw, kost je niet veel '' of Duitstalige kentekenpapieren. ( oh boy dat was een avontuur op 2dehands )

Nu een deftige verkoper ( een bedrijf dus 1 jaar garantie ) en bijna alle opties op de wagen die je in die tijd kon hebben en ''maar'' 115.000km ( is ook eentje van een acceptabele leeftijd :unsure: )
Binnen 2 weken ophalen als ik mijn voorlopig rijbewijs heb en dan krijgt em nog een onderhoud met nieuwe olie, filters, airco gas re-fill en cleaning.

Uiteindelijk wel de ''topprijs'' betaald voor dit type wagen qua model en leeftijd maar andere vragen bijna evenveel op 2dehands voor dit model en dan krijg je de garantie niet, vaak nog niet de helft van de opties en of dat onderhoud dan echt gebeurd is zoals hun zoekertje zegt heb je het raden achter dus uiteindelijk tevreden.

Jaar of 3 aan het sukkelen met soms plotse steken in mijn linkerhand.
Ook als ik daar op de juiste plaats op duw of tik doet dat echt pijn. Net voor corona ne MR laten doen niets te zien en nu eens naar de kine.
Die zei ne EMG voor te schrijven omdat het waarschijnlijk een zenuw is, net naar de dokter geweest voor een voorschrift en kan morgen al gaan.

Wel fijn want heb er vannacht veel last van gehad. :)

groot glas met 1/3e ananassap, 1/3e appelsiensap, 1/4e veenbessensap, een geut grenadine en daar wat limoen in geperst 👌. In het weekend gaat daar nog eenzelfde hoeveelheid rum bij, maar tijdens de werkuren mag ik uiteraard geen alcohol drinken 🤓

Laatst bewerkt:
groot glas met 1/3e ananassap, 1/3e appelsiensap, 1/4e veenbessensap, een geut grenadine en daar wat limoen in geperst 👌. In het weekend gaat daar nog eenzelfde hoeveelheid rum bij, maar tijdens de werkuren mag ik uiteraard geen alcohol drinken 🤓
Amai. Ik moet bijna kokhalzen van de zoete en zure smaken. 🤮

Ik stel mij ook vragen bij de wiskunde. 11/12de en dan grenadine en limoen, dat zal dan de overgebleven 1/12de zijn zeker. Maar in het weekend gaat daar dezelfde hoeveelheid rum bij. Dezelfde als wat. Dit lijkt op zo'n wiskundevraagstuk uit het middelbaar waar de leerkracht de verkeerde gegevens heeft doorgegeven. Does not compute.

Ik stel mij ook vragen bij de wiskunde. 11/12de en dan grenadine en limoen, dat zal dan de overgebleven 1/12de zijn zeker. Maar in het weekend gaat daar dezelfde hoeveelheid rum bij. Dezelfde als wat. Does not compute.
Klopt over de resterende 1/12e. En de hoeveelheid rum is evenveel als de 12/12e van de fruitmix. Dus gewoon alles in een dubbel zo groot volume waarvan de helft rum.

vandaag thuiswerk: leraar ging nodige onderdelen uploaden om onze oefening te kunnen afwerken. bijna 12.00 en nog steeds niets te zien. Lekker gaming dagje dus.

vandaag thuiswerk: leraar ging nodige onderdelen uploaden om onze oefening te kunnen afwerken. bijna 12.00 en nog steeds niets te zien. Lekker gaming dagje dus.
Hopelijk doet hij het niet vanavond om 20u en krijgen jullie dan nog een hopeloze deadline in jullie nek :wallbash:

Terug
Bovenaan