29 is zalig verfrissend hoor zonder net te koud aan te voelen.Met dit weer kuip ik liever in een frigo dan in een bubbelbad op 29 graden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
29 is zalig verfrissend hoor zonder net te koud aan te voelen.Met dit weer kuip ik liever in een frigo dan in een bubbelbad op 29 graden
hij heeft het in de loop van de namiddag gepost, maar de goesting om er nog aan te beginnen lag wat laag. misschien sebiet nog als het wat afgekoeld is.Hopelijk doet hij het niet vanavond om 20u en krijgen jullie dan nog een hopeloze deadline in jullie nek![]()
Voormalige elektriciteitscentraleDe architect van jullie kantoor had "pinceresque werkplaats" in plaats van "pictoresque werkplaats" verstaan.

. 
Herkenbaar. Al goed dat hij geen handtastelijke intenties had, dan was het helemaal verschieten.Net boodschappen gedaan én ze zijn de rekken aan het vullen. Gevolg : helft van de gangen geblokkeerd met karren.
Een vrouw met best wel wat trekken als mij (zelfde leeftijd, lengte, postuur, haarkleur én ook met een bril op) ziet dat ze in de weg staat voor mij en schuift 5m op.
3 seconden later komt een man op me af, armen vol boodschappen en terwijl hij zich bukt om alles in mijn kar te leggen, gniffel ik 'm toe: "verkeerde vrouw!".
Compleet in shock kijkt hij op, om vast te stellen dat ik gelijk heb: verkeerde vrouw.
Ik plat van het lachen, hij compleet verbouwereerd en zijn madam 5m verderop zich excuseren naar mij toe![]()
Soms komt de ware opdagen uit een onverwachtse hoekNet boodschappen gedaan én ze zijn de rekken aan het vullen. Gevolg : helft van de gangen geblokkeerd met karren.
Een vrouw met best wel wat trekken als mij (zelfde leeftijd, lengte, postuur, haarkleur én ook met een bril op) ziet dat ze in de weg staat voor mij en schuift 5m op.
3 seconden later komt een man op me af, armen vol boodschappen en terwijl hij zich bukt om alles in mijn kar te leggen, gniffel ik 'm toe: "verkeerde vrouw!".
Compleet in shock kijkt hij op, om vast te stellen dat ik gelijk heb: verkeerde vrouw.
Ik plat van het lachen, hij compleet verbouwereerd en zijn madam 5m verderop zich excuseren naar mij toe![]()
Enkel op zijn uiterlijk gebaseerd natuurlijk:Soms komt de ware opdagen uit een onverwachtse hoek

Was wel akward zo alleen op een terras, maar fuck it, kwas daar de coolste tussen de Ruddy's en de Kelly's.

Paar weken in de Ikea mijn broer zo vol overtuiging eens een vrouw haar kar gepakt en er mee willen wegrijden.Net boodschappen gedaan én ze zijn de rekken aan het vullen. Gevolg : helft van de gangen geblokkeerd met karren.

Herkenbaar. Al goed dat hij geen handtastelijke intenties had, dan was het helemaal verschieten.
Als ik mensen zie wuiven en het lijkt in mijn richting te zijn wuif ik vaak terug terwijl mijn brein probeert te achterhalen wie dat juist is, maar vaak wuiven die naar andere mensen en sta ik daar een beetje bedremmeld te kijken en loop ik snel door. Sommige mensen lijken ook heel hard op elkaar en lijken in dezelfde fabriek gemaakt te zijn. Vaak herken ik vrienden of collega's in een oudere versie van zichzelf. Uncanny.Ik heb zo ooit eens op een festival een kopie van mijn ex vastgeschaard. Dat meiske was volledig in shock, en ik verschoot mij ook de pleuris. Heeft toch een 5 seconde geduurd eer ik dat doorhad.
Ik vind het goed gevonden maar denk inderdaad dat zo'n zaken niet echt de mensen bereiken die tegen 100 km/u door Schaarbeek vlammen. Het is praktisch een grap geworden, maar dat zijn gewoon "moeilijk te bereiken groepen".![]()
Brusselse campagne tegen rijden onder invloed knipoogt naar sportweddenschappen
Brussel Mobiliteit heeft donderdag een nieuwe campagne gelanceerd tegen rijden onder invloed bij jongeren, met speciale aandacht voor het EK voetbal en het gebruik van lachgas. De campagne is gebaseerd op het concept van sportweddenschappen, waar goede combinaties meer geld opleveren, maar in...www.nieuwsblad.be
Nieuwe campagne van Brussel Mobiliteit. (kijk naar de clip in de link)
Ik vind het een goed opzet maar de vraag is natuurlijk of de doelgroep die ze viseren zich ooit iets aantrekt van eender welke vorm van sensibilisering...
Goed gezegd. No more mr nice guyGe zijt zelf ne Ruddy, fucker. Efkes mijn hometown beledigen of wa?
Ga maar ergens anders fietsen vanaf nu want ik heb u in mijn vizier ze.![]()
. Als ge hem nog eens tegekomt achtervolgen tot op de parking van de colruyt.

Sterkte!Eens voor de eerste keer in anderhalf jaar of langer een hemd en een broek strijken, ook dat is Corona.
Ik zal vooral de mentale steun nodig hebben om het in dit weer te dragen, moet ook lukken natuurlijk.Sterkte!
Ik werk hier nu wel al even, en op zich is het hier niet echt geapprecieerd om met korte broek te komen werken, maar toch weten ze dat ik die wel gewoon draag.Ik zal vooral de mentale steun nodig hebben om het in dit weer te dragen, moet ook lukken natuurlijk.