Je glimlach van vandaag

Vriendin heeft vroeger nog zo wat sturing gedaan voor een callcenter/first line. Die hadden daar een ook dresscode omdat veel van het soort mensen dat daar werkt anders nul besef heeft van wat er over is in een professionele context.
Je kan je wel de vraag stellen wat het nut is van een dresscode voor mensen die met een koptelefoon de hele dag moeten bellen en niemand zien. Die mensen krijgen voor een hongerloon de godganse dag gezeik en verwijten aan hun hoofd, het minste dat je dan kan doen is ze wat vrije keuze qua kledij geven.

Als uw baas u bij dergelijk weer verbiedt om een korte broek aan te passen is hij geen professional maar een debiel. Nuja, het is algemeen geweten dat de gemiddelde kmo-uitbater denkt dat de evenaar door zijn/haar gat loopt. Er zijn maar zéér weinig jobs waar je persé voor in lange broek of kostuum moet gekleed zijn.

Wat bewijs je daar mee? Proficiat, je voelt je een godganse dag onaangenaam en plakkerig. Geef mij dan maar de persoon in een short en t-shirt die zich goed voelt en productiever is dan de persoon in kostuum die zich continu af zit te vragen hoe lang het gaat duren voordat hij dood valt.
 
Laatst bewerkt:
Maandag ook een short aangedaan. Ik moest één dag naar kantoor, had geen meetings ingepland, zag geen klanten of niks. We zaten ocharme met 4 op kantoor. Als er dan iemand bij 30 graden zegt dat zoiets not done is werk ik vanaf dan altijd van thuis uit, dan hoef ik zelfs geen broek aan te doen… :unsure:
 
maar in bepaalde staten in de USA, bijvoorbeeld, ziet men het toch als gebrek van respect als je in 'business casual' voor de dag komt. Zeker in sectoren als de politiek en (hogere) bedrijfssferen. Uitstraling is in die wereld ook best belangrijk, en als je dan met een short en een tshirt naar een meeting gaat dan ga je minder snel serieus genomen worden.


Als minister zoude beter een hemd aandoen, marginaal!
 
Den deze is toch ook gene kapper mobiel meer hé? :headshake:

Anders ga ik hier toch es echte mannen advies moeten vragen voor ik ne auto koop
Gewoon de G, niemand die dat een vrouwenauto of kappermobiel zal noemen! 💪

(iets over asociale klojo die de planeet wil neuken of klein pietje moet je er dan wél weer bijnemen, maar hey, die rijd je dan toch gewoon plat?!?)
 
Gewoon de G, niemand die dat een vrouwenauto of kappermobiel zal noemen! 💪

(iets over asociale klojo die de planeet wil neuken of klein pietje moet je er dan wél weer bijnemen, maar hey, die rijd je dan toch gewoon plat?!?)
Ik ga al beginnen sparen se!
 
Je kan je wel de vraag stellen wat het nut is van een dresscode voor mensen die met een koptelefoon de hele dag moeten bellen en niemand zien. Die mensen krijgen voor een hongerloon de godganse dag gezeik en verwijten aan hun hoofd, het minste dat je dan kan doen is ze wat vrije keuze qua kledij geven.

Als uw baas u bij dergelijk weer verbiedt om een korte broek aan te passen is hij geen professional maar een debiel. Nuja, het is algemeen geweten dat de gemiddelde kmo-uitbater denkt dat de evenaar door zijn/haar gat loopt. Er zijn maar zéér weinig jobs waar je persé voor in lange broek of kostuum moet gekleed zijn.

Wat bewijs je daar mee? Proficiat, je voelt je een godganse dag onaangenaam en plakkerig. Geef mij dan maar de persoon in een short en t-shirt die zich goed voelt en productiever is dan de persoon in kostuum die zich continu af zit te vragen hoe lang het gaat duren voordat hij dood valt.
Het is niet alsof men daar geen korte broek mocht dragen. Het is nu wel een tijdje geleden, maar daar stonden dingen in als 'geen zichtbaar ondergoed', kleding zonder voedselvlekken, etc
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Je kan je wel de vraag stellen wat het nut is van een dresscode voor mensen die met een koptelefoon de hele dag moeten bellen en niemand zien. Die mensen krijgen voor een hongerloon de godganse dag gezeik en verwijten aan hun hoofd, het minste dat je dan kan doen is ze wat vrije keuze qua kledij geven.

Als uw baas u bij dergelijk weer verbiedt om een korte broek aan te passen is hij geen professional maar een debiel. Nuja, het is algemeen geweten dat de gemiddelde kmo-uitbater denkt dat de evenaar door zijn/haar gat loopt. Er zijn maar zéér weinig jobs waar je persé voor in lange broek of kostuum moet gekleed zijn.

Wat bewijs je daar mee? Proficiat, je voelt je een godganse dag onaangenaam en plakkerig. Geef mij dan maar de persoon in een short en t-shirt die zich goed voelt en productiever is dan de persoon in kostuum die zich continu af zit te vragen hoe lang het gaat duren voordat hij dood valt.
Ik ben ooit in de headquarters van een bedrijf geweest waar sommige mensen rondliepen in een marcelleke, een zwemshort en crocs. Dat lijkt me toch wel een brug te ver. Een short an sich is geen probleem vind ik, zolang die een beetje gekleed is.

Ik heb zelf één keer een opmerking gemaakt aan een medewerkster omdat haar rokje echt wel te kort was. Normaal komt de onderkant van een rokje lager dan de slip... Wanneer ik aan mijn bureau zit, zij mijn bureel binnenkomt en ik de kleur van haar onderbroek kan zien, is er te weinig stof om handen.
 
Een orale seksscène tussen Batman en Catwoman in animatiereeks Harley Quinn van HBO Max is geschrapt. Stripuitgever DC Comics was stellig: ‘Superhelden doen dat niet. Wij verkopen speelgoed. Het is moeilijk om speelgoed te verkopen als Batman iemand beft.’

Misschien opent dat wel een markt voor een ander soort speelgoed bedacht ik me. 🤡
 
Ik ben ooit in de headquarters van een bedrijf geweest waar sommige mensen rondliepen in een marcelleke, een zwemshort en crocs. Dat lijkt me toch wel een brug te ver. Een short an sich is geen probleem vind ik, zolang die een beetje gekleed is.

Ik heb zelf één keer een opmerking gemaakt aan een medewerkster omdat haar rokje echt wel te kort was. Normaal komt de onderkant van een rokje lager dan de slip... Wanneer ik aan mijn bureau zit, zij mijn bureel binnenkomt en ik de kleur van haar onderbroek kan zien, is er te weinig stof om handen.
Ik zie het probleem niet.. Alleja te zien wie er in dat rokje zit natuurlijk. 😁
 
Een orale seksscène tussen Batman en Catwoman in animatiereeks Harley Quinn van HBO Max is geschrapt. Stripuitgever DC Comics was stellig: ‘Superhelden doen dat niet. Wij verkopen speelgoed. Het is moeilijk om speelgoed te verkopen als Batman iemand beft.’

Misschien opent dat wel een markt voor een ander soort speelgoed bedacht ik me. 🤡
Befman en sletwoman. Graag 40% van je winst voor de namen.
 
ale op de valreep toch is ne coronatest laten doen voor het te laat is, was iets van niks (en een schoon donker gekleurde Nederlandse die het afnam). En negatief, op naar (nog) warmere oorden :coolbrows:
 
Het is amper middag en alle zaterdagklusjes zitten erop. Eindelijk terug deftige temperatuur en straks 3 interessante matchen op het programma. De sfeer is koet :clap:
 
Opstaan en spontaan lachen door te denken aan deze scene. Serge nailed it.

 
Vanochtend het gras gemaaid.
Stiekem was ik in maart al begonnen met “maai mei niet” dus het was wel een uitdaging.
Deze voormiddag het gras gemaaid in mijn ma haar tuin. Het duurde ongeveer even lang, maar dan voor een oppervlakte die zowat 20 keer zo groot is 👌
 
Gewoon de G, niemand die dat een vrouwenauto of kappermobiel zal noemen! 💪

(iets over asociale klojo die de planeet wil neuken of klein pietje moet je er dan wél weer bijnemen, maar hey, die rijd je dan toch gewoon plat?!?)
De G als ne GLE?
Als er nu es iets ne vrouwen / soccer om auto is...
 
Terug
Bovenaan