Is het je of jij?

Gdpr moet gerespecteerd blijven eh, net als een 'das zijn veroveringen...
Ah? Ben jij de data protection officer van dat spel hier?

Want ik heb klachten: er zijn bepaalde forumleden die leaks de wereld insturen van private en anale privé gesprekken...

Dat is niet conform GDPR.
En de ombudsman doet er niks aan.
Forumgebruiker heeft al genoeg werk, zegt hij.
 
Ah? Ben jij de data protection officer van dat spel hier?

Want ik heb klachten: er zijn bepaalde forumleden die leaks de wereld insturen van private en anale privé gesprekken...

Dat is niet conform GDPR.
En de ombudsman doet er niks aan.
Forumgebruiker heeft al genoeg werk, zegt hij.
De exacte inhoud van die gesprekken werd nooit vrijgegeven, al werden er wel enkele zaken geïnsinueerd door mijn allusies naar een zekere 'pikante inhoud'.

Ik zal vragen aan mijn raadsheer om in contact te treden met de uwe, en er zal een tijdstip en plaats worden opgegeven om een 'sitdown' te organiseren tussen pot en pint (imo nog steeds de beste manier om een geschil op te lossen), maar gezien mijn drukke agenda en een groot territorium dat moet afgebakend worden, zal dat naar alle waarschijnlijkheid tijdens Oosthoek live doorgaan. Ik heb reeds één en ander moeten verschuiven hiervoor, dus ik hoop dat die plaats en tijdstip u zullen passen.

Hoogachtend,
RD

PS, laat FG maar weten dat hij mij nog feuftig euro moet van bij den café bingo overlaatst, de smeerlap reageert niet meer als ik hem bel of berichten stuur...

Daarna kan er gesproken worden over ombudszaken
 
Ah? Ben jij de data protection officer van dat spel hier?

Want ik heb klachten: er zijn bepaalde forumleden die leaks de wereld insturen van private en anale privé gesprekken...

Dat is niet conform GDPR.
En de ombudsman doet er niks aan.
Forumgebruiker heeft al genoeg werk, zegt hij.
Zoals duidelijk gestipuleerd is in de algemene voorwaarden dient een klacht bij de ombudsman vergezeld te zijn van het telefoonnummer van een zekere roodharige te Bredene. Tot op heden hebben wij dit nummer nog niet mogen ontvangen.

Inmiddels betekenen wij
Met de meest hoogachting,

De ombudsman
 
Zoals duidelijk gestipuleerd is in de algemene voorwaarden dient een klacht bij de ombudsman vergezeld te zijn van het telefoonnummer van een zekere roodharige te Bredene. Tot op heden hebben wij dit nummer nog niet mogen ontvangen.

Inmiddels betekenen wij
Met de meest hoogachting,

De ombudsman
Deja Vu. Jullie hebben al es ombudsman gespeeld.
Doe eens wat ander. Speel doktertje met elkaar ofzo 🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan