Hoe oud zijn jullie kinderen?

Hoe oud zijn jullie kinderen?

  • Al gemaakt, maar nog niet geboren

    Stemmen: 15 9,2%
  • 0 jaar

    Stemmen: 22 13,5%
  • 1

    Stemmen: 26 16,0%
  • 2

    Stemmen: 28 17,2%
  • 3

    Stemmen: 20 12,3%
  • 4

    Stemmen: 22 13,5%
  • 5

    Stemmen: 22 13,5%
  • 6

    Stemmen: 18 11,0%
  • 7

    Stemmen: 12 7,4%
  • 8

    Stemmen: 11 6,7%
  • 9

    Stemmen: 11 6,7%
  • 10

    Stemmen: 5 3,1%
  • 11

    Stemmen: 6 3,7%
  • 12

    Stemmen: 8 4,9%
  • 13

    Stemmen: 9 5,5%
  • 14

    Stemmen: 6 3,7%
  • 15-18

    Stemmen: 5 3,1%
  • 18+

    Stemmen: 3 1,8%
  • Ik wil gewoon drukken op een knopje

    Stemmen: 26 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    163
Dat is dan ook weer het voordeel: de mentale afstand is niet zo groot. Tegen dat mijn dochter 21 is ben ik 54 jaar ...


Ja klopt, vaak is mijn zoon volwassener dan mij. Ik denk dat dit komt omdat ik wel een stuk jeugd gemist heb. Dit zorgt vaak voor grappige situaties wel 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: derp
Ik ben 37. Vroeger was dit niet gemakkelijk, maar nu is dit echt zalig! We doen heel veel dingen samen
Oh sorry, ik dacht dat je de papa was vandaar mijn vraag naar de leeftijd van de mama.
Ja ik kan me wel voorstellen dat het niet niet zo eenvoudig maar je hebt het toch maar klaargespeeld hoor. Nice!!💪
 
Hier worden ze in de zomer 6 en 7. Vanaf september geen kleuter meer in huis, dat gaat gaat zijn.
 
33 en 30... maar ik voel mij buitengesloten want ze voldoen niet meer aan "iedereen die regelmatig bij jullie thuis wonen", dus niet gestemd.
 
2 dochters van 3 en 5

De twijfel voor 3e is er wel geweest maar denk dat we er beiden uit zijn dat 2 genoeg is en al handenvol.
Ook practisch en financieel...

Moest nr 3 100% zeker op papier een zoon zijn, zouden we het misschien nog overwegen.
Ook een aantal tweelingen in de familie (waaronder mijn vader), en geen zin om plots van 2 naar 4 te gaan :D

Intussen ook al een afspraak gemaakt voor "the snip" dus zal definitief bij 2 blijven
 
tweelingen zitten aan beide kanten, maar iets verder weg bij mijn vriendin
Ik ken het gevoel hoor, ik heb tantes die een tweeling zijn en een van de twee heeft dan nog eens een tweeling plus mijn schoonvader is deel van een tweeling. Ik lag bij de eerste echo nog niet op de tafel en had al gevraagd op wie ik slechtgezind moest zijn indien het er twee waren.
 
Terug
Bovenaan