Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Vandaag de “nieuwe” Ferrari 488 evo 2020 gekocht. De vorige versie vond ik wel tof, en met deze paar rondjes VRS op Road America gereden. Ging nog vlot om al ff niet meer gereden te hebben. 2.03.9xx
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achtereen terug streamen dan ?Vandaag de “nieuwe” Ferrari 488 evo 2020 gekocht. De vorige versie vond ik wel tof, en met deze paar rondjes VRS op Road America gereden. Ging nog vlot om al ff niet meer gereden te hebben. 2.03.9xx

Niet perce nee, die races liggen te ver uit elkaar.Achtereen terug streamen dan ?![]()
Die spray zie er wel verdomd realistisch uit. Ben benieuwd
ja jongens, vaarwel safety rating![]()
Can de filmpjes die ik gezien heb lijkt het wel realistisch. Eens proberen deze week.Die spray zie er wel verdomd realistisch uit. Ben benieuwd
Het zal nog meer glijden in de regenCan de filmpjes die ik gezien heb lijkt het wel realistisch. Eens proberen deze week.
Heb vorige week enkel tegen AI gereden voor het gevoel terug te krijgen. Blijft voor mij redelijk lastig om snel te zijn zonder fouten (weinig grip in fixed setups).
Maar ik weet niet goed welke auto's er allemaal regen gaan ondersteunen vanaf het begin. Kan zijn dat de MX5 er niet bij zit.Was aan het oefenen met formula Vee, maar die glijdt ook. Maar dat is de enige in klasse D die ik kan rijden...Het zal nog meer glijden in de regenMaar ik weet niet goed welke auto's er allemaal regen gaan ondersteunen vanaf het begin. Kan zijn dat de MX5 er niet bij zit.
Maar de MX5 is inderdaad wel een glijbak, maar dit is gewoon omdat die 0,0 downforce heeft. Een week of 3 geleden heb ik zelf nog eens mee gereden en ik moest ook serieus aanpassen. De GT3's hebben veel meer grip.
Ook in AC vind ik gewone auto's veel lastiger rijden dan GT3s of LMP's. Het verschil in grip is gewoon enorm.
In ruil daarvoor krijgt ge wel iedere 3 maand grote updates. Dat ziet ge niet echt bij andere race games. Ik denk dat ACC af en toe wat grote updates heeft gekregen en wat DLC en dat is het. Bij de andere games is het gene vetten denk ik.Tbh ik vind het schandalig dat ge EN abbogeld hebt EN praktisch alle content nog s appart moet kopen in iracing
.