Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Deze voormiddag mijn pre-order mogen ophalen bij Switch. Had toch verwacht dat deze nog enkele weken zou duren.
Gisterenmiddag al bericht, net zo snel als de Apple store pre-orders dus..

Wat meteen opvalt is hoe vloeiend het 120hz scherm is van de Pro Max. Echt top!
 
Batterij Iphone 13 mini lijkt op het eerste zicht tegenvallen. Volledig opgeladen gisteren 12u, zeer licht gebruikt en nu nog 55%. Misschien dat ze zich nog wat moet zetten, hoopt het want dit valt toch weer tegen. Bluetooth af en schermlicht dan ook nog op minimaal....
 
Lijkt me te zijn sinds dat er zoveel versies uitkomen. Ze zijn allemaal dezelfde telefoon ongeveer en 2dehands zijn die extra’s die de pro bv heeft weinig waard heb ik de indruk.
Ik denk dat het gwn komt omdat de prijs gwn zo hoog is en er 100 alternatieven zijn..

vroeger was er amper concurrentie voor de iPhone en was de prijs 600-700 euro, dan kon je die nog voor 500 kwijt een jaar later.
Ik denk niet dat er nu veel 1000 euro zouden geven voor een 2ehands gsm.
 
Die 120Hz blijft mij verbazen hoeveel aangenamer het is om te scrollen nu :D

Heb precies wel de indruk dat het volume vrij hoog is? Normaal zet ik dat op 50% maar bvb Whatsapp berichten lijken binnen te komen aan 100%
 
De speakers zijn ook wel beter vind ik. En ja, geen spijt van de upgrade, 120hz is geweldig. Maar blijf toch met het gevoel zitten dat dit de 12 Pro had moeten zijn.
 
Normaal is straks de iPhone 12mini verkocht en ga ik gewoon naar de 13minI.

iets grotere batterij en minimale opleg hebben me overtuigd.
Ze zijn wel uitverkocht bij Telenet online momenteel dus zal nog even moeten wachten.
of misschien paar Telenet stores opbellen
 
Woensdag mijn iPhone 13 Pro besteld (en betaald), maar de winkel waarbij ik moest bestellen heeft die blijkbaar nooit op voorraad gehad (A&M Mechelen) :wallbash:

Met andere woorden: geen idee wanneer ik hem ga ontvangen, want Apple geeft hen ook geen datum door blijkbaar.
 
Woensdag mijn iPhone 13 Pro besteld (en betaald), maar de winkel waarbij ik moest bestellen heeft die blijkbaar nooit op voorraad gehad (A&M Mechelen) :wallbash:

Met andere woorden: geen idee wanneer ik hem ga ontvangen, want Apple geeft hen ook geen datum door blijkbaar.
Had ik hier al 2 of 3x vermeld ondertussen. Winkels weten nooit op voorhand hoeveel toestellen ze krijgen. Pre-orderen bij andere winkels is dus een pure gok.
 
Is er een 'nadeel' bij het bestellen van een iPhone via de website van Apple zelf?
Ik denk dan vooral in de richting van garantie, etc...
 
Is er een 'nadeel' bij het bestellen van een iPhone via de website van Apple zelf?
Ik denk dan vooral in de richting van garantie, etc...
Dat is net een voordeel want je krijgt 2 jaar garantie en kan gwn via de Apple store gaan als er iets is :)
 
Terug
Bovenaan