Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Ik vind die Gen-3 frosted case er gewoon schijtezalig uitzien :p
En goed zijn ze sowieso, die gast leeft echt voor zo'n dingen. Hij heeft ook een hele reeks droptests op z'n Instagram en Youtube met zijn eigen cases.

Denk gewoon niet dat samenbestellen echt goed zal lukken. Hij gaat werken met een pre-order systeem, en ook niet alle cases komen gelijktijdig uit...

Volgende maand zou de Flex series uitkomen, dat is die met de open zijkanten, echt niet voor mij eigenlijk...
Die Gen-3 cases zouden in november uitkomen voorlopig, of in november een pre-order, dno... Ik herinner mij ook van bij zijn Gen-1's dat ge daar echt moest op springen, er waren mensen met een levertermijn van 6 maanden enzovoort... Ik houd deze iPhone slechts een jaar dus hoe langer het duurt hoe minder kans dat ik er eigenlijk eentje ga kopen ook.
 
Iemand tips voor een goede, betaalbare hoes die magsafe-compatible is?
Voor een 13 Pro & Pro Max :)

Intussen nog steeds wachtende op nieuwe leveringen, ziet er naar uit dat het voor midden november zal worden.
 
Iemand tips voor een goede, betaalbare hoes die magsafe-compatible is?
Voor een 13 Pro & Pro Max :)

Intussen nog steeds wachtende op nieuwe leveringen, ziet er naar uit dat het voor midden november zal worden.

€ 0,58 | Transparent Magnetic Magnet Case for iPhone 13 12 11 Pro Max Mini 7 8 Plus X XS Max XR Magsafing Support Wireless Charging Cover

:unsure:
 
the otterbox synergy is magsafe compatible.
Ik steek mijn phones altijd in otterboxen, de zotste valscenarios zonder schade.

Net weer een defender besteld voor de nieuwe iphone 13 pro max.
 
Mag je voor de batterij de iPhone eigenlijk op de oplader laten als hij 100% is? Heb zo een Belkin magsafe lader waar hij kan aanhangen.
 
Mag je voor de batterij de iPhone eigenlijk op de oplader laten als hij 100% is? Heb zo een Belkin magsafe lader waar hij kan aanhangen.
S’nachts zal je niet anders kunnen, of uw geoptimaliseerd opladen moet werken.
Al is dat hier af en toe EN moet uw locatie aanstaan.

Overdag best niet volledig laten leeglopen
 
S’nachts zal je niet anders kunnen, of uw geoptimaliseerd opladen moet werken.
Al is dat hier af en toe EN moet uw locatie aanstaan.

Overdag best niet volledig laten leeglopen

Ja, ik neem die er nu veelal af en leg hem er dan naast, omdat ie dan 100% is. 'S nachts opladen doe ik niet. Is het trouwens ook goed om telkens kleine beetjes op te laden?

Soms is ie 95% en dan leg ik hem op de Qi in de wagen en laadt ie weer op.


Paar jaar op android gezeten, dus beetje kwijt hoe het bij Apple zat (en wrs beter) :p
 
Algemene tips:
- beetjes opladen is goed
- niet onder 20% laten vallen
- traag laden is beter dan snel laden
- gsm niet gebruiken tijdens het laden
- warme batterij vermijden

Gsm laten hangen aan de lader op 100% maakt niet uit, de iPhone begint te ontladen vanaf hij op 100 zit. Denk dat hij tot 97% dropt ofzo om dan terug te laden.
 
Amai voel ik mij kut zeg, ff serieus wa geld verbrand eigenlijk.

Had zo'n Apple silicone caseke bij mijn iPhone 13 Pro Max. Voelt echt zalig aan, dun en toch full body protection. Aangezien ik redelijk wat zit te gamen op mijn iPhone, heb ik dus heel vaak die achterkant vast met mijn 2 handen. Het vet van mijn handen kruipt dus in die case, en nu ziede zo echt vettige plekken die ge er eigenlijk nie echt meer uitkrijgt. Op silicone is dat in ieder geval niet zo leuk :p

Had dan zo cases gezien van Castify, met zo van die stickers op de achterkant van "Fragile" en precies een sticker die ge op een pakje kleeft om te verzenden. Vond dat wel cool, tot ik ze had. Gigantisch bulky, echt paar milimeter dikte toegevoegd buiten de Apple cases.... En GLAD!!!! Gsm glipt bijna constant uit mijn handen.

Ik ben eigenlijk zot van die leather cases van Apple, vooral de vorige generatie in Saddle Brown. Helaas is Apple zo dwaas geweest om daar mee te stoppen, en dan nu Golden Brown te introduceren, eigenlijk gewoon oranje....
In ieder geval, ik had filmpjes gevonden van hoe je die case kan "bewerken" om ze zeer snel te laten "afslijten", althans, de looks van een afgesleten lederen case te hebben. De "patina" look.

Dus dan uiteindelijk een leather caseke gekocht, met een bang hartje en schuurpapier bewerkt, en dan ingewreven met kokosolie.
Ik vind het op dit moment alvast beter dan het origineel, ge moet er wel voor zijn natuurlijk, voor de afgesleten leder look.
Ik ga ze nu gewoon 2 weken gebruiken, en doordat de coating eraf geschuurd is zou de case dus veel sneller moeten "slijten" en donkerbruine vlekken vertonen. Echt benieuwd naar het resultaat.

Hopelijk heb ik het goed gedaan, niet te veel afgeschuurd, maar ook niet te weinig... Bon, ik zie het wel binnen 2 weken hoe ze eruit ziet :)
 
Amai voel ik mij kut zeg, ff serieus wa geld verbrand eigenlijk.

Had zo'n Apple silicone caseke bij mijn iPhone 13 Pro Max. Voelt echt zalig aan, dun en toch full body protection. Aangezien ik redelijk wat zit te gamen op mijn iPhone, heb ik dus heel vaak die achterkant vast met mijn 2 handen. Het vet van mijn handen kruipt dus in die case, en nu ziede zo echt vettige plekken die ge er eigenlijk nie echt meer uitkrijgt. Op silicone is dat in ieder geval niet zo leuk :p

Had dan zo cases gezien van Castify, met zo van die stickers op de achterkant van "Fragile" en precies een sticker die ge op een pakje kleeft om te verzenden. Vond dat wel cool, tot ik ze had. Gigantisch bulky, echt paar milimeter dikte toegevoegd buiten de Apple cases.... En GLAD!!!! Gsm glipt bijna constant uit mijn handen.

Ik ben eigenlijk zot van die leather cases van Apple, vooral de vorige generatie in Saddle Brown. Helaas is Apple zo dwaas geweest om daar mee te stoppen, en dan nu Golden Brown te introduceren, eigenlijk gewoon oranje....
In ieder geval, ik had filmpjes gevonden van hoe je die case kan "bewerken" om ze zeer snel te laten "afslijten", althans, de looks van een afgesleten lederen case te hebben. De "patina" look.

Dus dan uiteindelijk een leather caseke gekocht, met een bang hartje en schuurpapier bewerkt, en dan ingewreven met kokosolie.
Ik vind het op dit moment alvast beter dan het origineel, ge moet er wel voor zijn natuurlijk, voor de afgesleten leder look.
Ik ga ze nu gewoon 2 weken gebruiken, en doordat de coating eraf geschuurd is zou de case dus veel sneller moeten "slijten" en donkerbruine vlekken vertonen. Echt benieuwd naar het resultaat.

Hopelijk heb ik het goed gedaan, niet te veel afgeschuurd, maar ook niet te weinig... Bon, ik zie het wel binnen 2 weken hoe ze eruit ziet :)
Foto's!
 
Ik heb hier ook een 13 Pro besteld.
Even getwijfeld om te wachten tot de nieuwe galaxy begin 2022, maar toch terug voor iPhone gekozen.

Aanraders qua screenprotectors? Of niet nodig?
 
Ik heb hier ook een 13 Pro besteld.
Even getwijfeld om te wachten tot de nieuwe galaxy begin 2022, maar toch terug voor iPhone gekozen.

Aanraders qua screenprotectors? Of niet nodig?
Tja ik zou da altijd gebruiken :p

Heb een invisishield ofoziets, wat duurder maar echt glashelder en mooi afgerond aan de edges waardoor ik hem eig niet voel.

Verder is het ook gewoon nog steeds glas he, het is dan wel verhard, maar het blijft glas, en glas breekt :)
 
Ik heb nog nooit een screen protector gebruikt op iPhone en zowel mijn 7 als mijn XS nu hebben nog altijd een perfect scherm. Mijn XS is zelfs twee keer gevallen op asfalt (bij uitstappen van de auto dus niet zo hoog wel) en er is in geen enkel licht een krasje te zien. Nu ja, kan ook gewoon toeval/geluk zijn..
 

Vind het sowieso al véél beter dan het origineel. Ik wil momenteel ook niet meer verder schuren, ga nu gewoon de case ~2 weken gebruiken en dan evalueren, maar denk zonder die coating dat ze heel snel zal verdonkeren/slijten.
Net toch nog wat bijgewerkt. Zag nog wat coating overblijven langs de randen en ook de achterkant was het toch net nog wat te "proper".
Is nu aan't drogen, benieuwd naar het resultaat :D

Hierna blijf ik er wel af, bang dat ik ze ga verneuken :p
 
Net toch nog wat bijgewerkt. Zag nog wat coating overblijven langs de randen en ook de achterkant was het toch net nog wat te "proper".
Is nu aan't drogen, benieuwd naar het resultaat :D

Hierna blijf ik er wel af, bang dat ik ze ga verneuken :p
Designer in spe precies 😁
 
Designer in spe precies 😁
Haha, ik vind afgesleten leer echt mooi. En die methode dak gevonden heb maakt die case echt zoveel mooier. Met die coating is dat gewoon een blinkende oranje case. Nu is het echt veel minder oranje, en al zeker niet blinkend :p Vind het zalig zo.
 
Terug
Bovenaan