Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

De switch moet je mijden…

Koop gewoon via Apple, en je hebt 2 jaar Apple garantie. Apple heeft uitstekende service, zo komen ze bvb het device aan je deur ophalen als je hem moet binnenbrengen.

Als je via Apple koopt, ga dan ook ALTIJD via Apple voor garantie en niet via de resellers.
 
Vraagje : is de magsafe cover en oplader een meerwaarde? Het is al snel 100€ samen en zit thuis al met enkele Qi laders ...
 
MagSafe zit in 3rd party cases ook. Ik ben gwn wel tevreden van de Apple silicone cases.

Die charger ben ik ook content van, omdat hij goed blijft plakken
 
Iemand geïnteresseerd in een iphone 13 pro 128 gb?Ik kan hem via werk aankopen met overuren, die moeten dit jaar allemaal op… zal wel eind october zijn daar ze terug in stock worden verwacht bij arc herentals. Voor 1000€ is hij van jou.

Als dit bericht hier niet mag, dan mag dit verwijderd worden.
 
Morgen arriveert de mijne ook 😀
Dit weekend eens getest in Apple Store Paris, sheesh die camera is nie normaal!
 
Zijn er hier onder jullie mensen die ook schokkerig beeld hebben bij het afspelen van pas opgenomen video-opnames? (Het lijkt een uploadprobleem) Dit is maar eventjes en na een minuutje speelt het filmpje dan normaal af. Ik merk dat ik het ook heb met video-opnames die worden doorgestuurd via Messenger. Als ik ze bekijk in de app zelf is het beeld schokkerig… sla ik ze op onder mijn foto’s en bekijk ik ze dan via foto’s, geen probleem.
Iemand die dit ook voorheeft of eens wil uittesten of het ook zo is? Alvast bedankt!
(Ps. Heb reeds contact opgenomen met Apple, indien het me stoort kan ik het toestel laten bekijken)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier onder jullie mensen die ook schokkerig beeld hebben bij het afspelen van pas opgenomen video-opnames? (Het lijkt een uploadprobleem) Dit is maar eventjes en na een minuutje speelt het filmpje dan normaal af. Ik merk dat ik het ook heb met video-opnames die worden doorgestuurd via Messenger. Als ik ze bekijk in de app zelf is het beeld schokkerig… sla ik ze op onder mijn foto’s en bekijk ik ze dan via foto’s, geen probleem.
Iemand die dit ook voorheeft of eens wil uittesten of het ook zo is? Alvast bedankt!
(Ps. Heb reeds contact opgenomen met Apple, indien het me stoort kan ik het toestel laten bekijken)
Enkel in Messenger/WhatsApp, via foto's app niet. Is gekend probleem op iOS15 dacht ik. Had ook niet direct een oplossing gevonden via Google hiervoor
 
Enkel in Messenger/WhatsApp, via foto's app niet. Is gekend probleem op iOS15 dacht ik. Had ook niet direct een oplossing gevonden via Google hiervoor
A ok, dat stelt me al enigszins gerust, hopelijk wordt dit opgelost bij een volgende iOS update.
 
De switch moet je mijden…

Koop gewoon via Apple, en je hebt 2 jaar Apple garantie. Apple heeft uitstekende service, zo komen ze bvb het device aan je deur ophalen als je hem moet binnenbrengen.

Als je via Apple koopt, ga dan ook ALTIJD via Apple voor garantie en niet via de resellers.
Garantie voor? Glasbreuk bv? Waarom vragen ze bij Lab9 dan €12 per maand?

Terecht trouwens, want hoe die uit hun kosten geraken … ik snap het niet… glasbreuk is altijd een paar honderd euro overal
 
Garantie voor? Glasbreuk bv? Waarom vragen ze bij Lab9 dan €12 per maand?

Terecht trouwens, want hoe die uit hun kosten geraken … ik snap het niet… glasbreuk is altijd een paar honderd euro overal
Garantie is niet voor glasbreuk he…

Garantie voor als uw toestel mankementen heeft en niet werkt naar behoren.

Die soort verzekering die je kan nemen tegen een extra prijs is inderdaad voor bvb glasbreuk.
 
Bij Telenet de mini besteld maar staat bij dat 2-4weken kan duren….
Hopelijk ook niet langer dan dat.
 
Batterij is toch echt een monster ze amai :)
Paar uren games, youtube, slapen zonder laden, vanmorgen had ik nog 59%



Jammer dat PhoneRebel z'n cases altijd zo laat komen.... Nog niks bekend op de site, er is 1 type (net dat wat ik niet wil) dat deze maand beschikbaar zou moeten zijn. Het type dat ik wil zou in november beschikbaar moeten zijn maja zou toch ergens al een soort pre-order verwachten als ze daar zelf van overtuigd zijn :)

Hoop alleen dat ik eentje kan scoren en dat de levertermijn meevalt... Die Gen-3 Frosted case ziet er zo fucking sick uit :D
 
Batterij is toch echt een monster ze amai :)
Paar uren games, youtube, slapen zonder laden, vanmorgen had ik nog 59%



Jammer dat PhoneRebel z'n cases altijd zo laat komen.... Nog niks bekend op de site, er is 1 type (net dat wat ik niet wil) dat deze maand beschikbaar zou moeten zijn. Het type dat ik wil zou in november beschikbaar moeten zijn maja zou toch ergens al een soort pre-order verwachten als ze daar zelf van overtuigd zijn :)

Hoop alleen dat ik eentje kan scoren en dat de levertermijn meevalt... Die Gen-3 Frosted case ziet er zo fucking sick uit :D
Zijn die zo goed? Anders bestellen we samen om de verzending te delen :)
 
Terug
Bovenaan