Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Heb met mijn iPhone 13 (in combinatie met Apple Watch?) het probleem dat mijn notificaties precies er niet altijd door komen.
Ik heb dan ineens 10 berichten in Whatsapp maar geen vibrate, geen geluid en mijn Watch doet afaik ook niks.
Settings staan juist.
 
Hier lijkt me dat toch nog te werken zoals het altijd werkte. Ik push ook wel niet alles door naar men watch maar whatsapp, berichten, social media meldingen komen normaal door.
 
Heb met mijn iPhone 13 (in combinatie met Apple Watch?) het probleem dat mijn notificaties precies er niet altijd door komen.
Ik heb dan ineens 10 berichten in Whatsapp maar geen vibrate, geen geluid en mijn Watch doet afaik ook niks.
Settings staan juist.
Heb dat idd ook soms.. Geen idee aan wat dat kan liggen
 
Ik heb nog nooit een screen protector gebruikt op iPhone en zowel mijn 7 als mijn XS nu hebben nog altijd een perfect scherm. Mijn XS is zelfs twee keer gevallen op asfalt (bij uitstappen van de auto dus niet zo hoog wel) en er is in geen enkel licht een krasje te zien. Nu ja, kan ook gewoon toeval/geluk zijn..
Dat is gewoon geluk hebben. Ik doe niets van bescherming, ik vind het allemaal onzin. Apple maakt zo'n mooie gsm's en dan ga je die wegstoppen in een hoesje.
Maar dat maakt wel dat ik af en toe eens een krasje heb (het blijven ook wel gebruiksvoorwerpen, dus ik vind dat ook niet zo erg). Het duurt wel lang vooraleer je een kras hebt, die dingen zijn echt wel stevig gemaakt.
Heb met mijn iPhone 13 (in combinatie met Apple Watch?) het probleem dat mijn notificaties precies er niet altijd door komen.
Ik heb dan ineens 10 berichten in Whatsapp maar geen vibrate, geen geluid en mijn Watch doet afaik ook niks.
Settings staan juist.
Ik heb dat ook, maar ik dacht altijd dat het lag aan mijn battery save mode.
 
Nog iemand die problemen heeft om Payconiq te laten werken op een Iphone 13 ?
Kan men kaarten toevoegen, maar op het einde krijg ik steeds de melding; Je hebt al een bankrekening gekoppeld ... bevestig mijn bankrekening.
En als ik daar op klik, zegt hij; bank app niet gevonden op je toestel.
App al verwijdert en terug geplaatst, maar helpt niet.
 
Nog iemand die problemen heeft om Payconiq te laten werken op een Iphone 13 ?
Kan men kaarten toevoegen, maar op het einde krijg ik steeds de melding; Je hebt al een bankrekening gekoppeld ... bevestig mijn bankrekening.
En als ik daar op klik, zegt hij; bank app niet gevonden op je toestel.
App al verwijdert en terug geplaatst, maar helpt niet.
Normaal linkt die door via de browser
 
Vorige week iphone 13 mini gekocht… zalig op terug een compact toestel te hebben, ook batterijduur valt beter mee dan ik had verwacht
Die batterij schijnt echt een stuk beter te zijn dan van de 12 mini.
Beetje jammer, want nu mag ik nog een paar jaar extra wachten vooraleer ik die ga kopen.
De nieuwprijzen vind ik gewoon te hoog voor wat je er maar voor terugkrijgt (persoonlijke mening, niemand hoeft zich aangevallen te voelen :p ) dus wacht ik altijd even voor ik die koop.
 
Dat zijn fouten he man, case kunde ruim op voorhand bestellen xD

Als nuttige bijdrage:
Ik heb eens e-SIM geactiveerd :) works good so far...
 
Nog iemand die zich ergert aan die macro optie van de camera? Als ik iets close up wil nemen wisselt die altijd naar die macro modus en is dat precies een foto met een gsm van 15 jaar geleden.
 
Nog iemand die zich ergert aan die macro optie van de camera? Als ik iets close up wil nemen wisselt die altijd naar die macro modus en is dat precies een foto met een gsm van 15 jaar geleden.
Ik dacht dat je dat sinds iOS 15.1 of 15.2 kon afzetten, moest het u echt storen.
 
Dat zijn fouten he man, case kunde ruim op voorhand bestellen xD

Als nuttige bijdrage:
Ik heb eens e-SIM geactiveerd :) works good so far...
'k Weet het, maar ik was heel lang aan het twijfelen tussen de standaard apple leren midnight case of de book case van nomad. Ben gisteren tussendoor meteen naar ne winkel gereden voor toch de apple case te kopen en een battery pack. Voordelen van thuiswerk :D

Mijn eerste indrukken zijn wel heel positief mbt de gsm zelf. De batterij is geweldig, het scherm is zo smooth als boter. Met zo lang te moeten wachten op mijn bestelling begon ik al te twijfelen of ik wel de juiste keuze had gemaakt met deze te kopen en niet te wachten op de 14, maar ik ben toch wel tevreden. Goeie upgrade van de xs max. Persoonlijk 'nadeel' is wel dat op de allerlaagste stand het geluid nog altijd zo luid en helder is, ik niet meer stillekes in bed naar youtube kan kijken zonder mijn vriendin te storen. Met de xs max op de laagste geluidsstand was dat net stil en toch luid genoeg.
 
Terug
Bovenaan