Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Komende van een X is het toch wel een serieuze upgrade! Heel content van 😁

Had de camera eens vergeleken met die van mijn vriendin hare 11 pro en dat is toch best veel verschil nog. Die 120hz merkt ge wel superhard.
 
Mijne is ook binnen van Apple. Sierra Blue valt beter mee dan ik verwacht had.
 
hopelijk :D ik vond Ocean Blue wat tegenvallen… beetje te appleblauwzeegroenish rond de camera.

Nog steeds niet geleverd hier. Ze hebben nog 2u :p
 
Ook geleverd hier, 13 Pro Graphite 256GB.
Die camera's zijn wel dik, wat is dat seg. Vergelijk het dan met mijn gewone 12 van hiervoor. Even wennen, maar gelukkig al een deftige cover om die te beschermen.

Nu nog op zoek naar glasje voor het scherm, iemand tips?
Ging vroeger altijd gewoon bij Switch langs omdat ik te onhandig ben, maar dat zijn dure vogels met hun glasjes. Voor mijn 12 had ik er online besteld maar weet niet meer waar en zelf er op gelegd, was iets van een 12€ voor 2
 
Als ge low budget zoekt, gewoon op aliexpress ofzo, pak er dan gewoon een stuk of 5 dan kunde 5 keer proberen :D

Shit man batterijpercentage staat op 91%...
 
Gewoon de instructies volgen en zelf proberen. Soms verpruts ik eens ene (door stofke dat er alsnog onderwaait) maar daarom koop je ook van die 2-of 3-packs.
Heb een 2-pack van ebay gekocht voor 8 euro omdat de matte nog niet leverbaar zijn.
 
Nu nog op zoek naar glasje voor het scherm, iemand tips?
Ging vroeger altijd gewoon bij Switch langs omdat ik te onhandig ben, maar dat zijn dure vogels met hun glasjes. Voor mijn 12 had ik er online besteld maar weet niet meer waar en zelf er op gelegd, was iets van een 12€ voor 2
Heb via Amazon deze er op liggen. Installatie was iets van niets.
 
Nu nog op zoek naar glasje voor het scherm, iemand tips?
Ging vroeger altijd gewoon bij Switch langs omdat ik te onhandig ben, maar dat zijn dure vogels met hun glasjes. Voor mijn 12 had ik er online besteld maar weet niet meer waar en zelf er op gelegd, was iets van een 12€ voor 2
Spigen EZ fit
 
Van mij ook geleverd via Telenet , wel straf dat je geen verzend bevestiging krijgt maar een leuke verassing dat hij toch op release toegekomen is. :)
 
Wel jammer dat er geen gewone bruine case meer is van apple nu is het van dat Golden brown maar denk dat het gaat tegen vallen.
 
This bump is enormous :unsure:

7f15sXr.jpg


DGeYnNP.jpg
 
Is het uur en de rest in de bovenbalk nu iets groter of zie ik niet goed meer…🤔
 
Terug
Bovenaan