Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Voila case+screenprotector+lens protector liggen klaar :D
Ready for Friday!

De cutout op zich is echt minimaal groter dan de vorige editie, maar de lenzen op zich zijn wel een pak groter (zo te zien aan mijn lensprotector).

Ik vraag mij trouwens af waarom Spigen altijd maar enkele maanden na release hun lensprotectors heeft, ik heb er nu van china (wel in NL gekocht voor 3x de prijs - anders had ik ze nooit op tijd), maar vreemd (of grappig?) dat China ze reeds op voorhand kon produceren. Of althans dat een Chinees bedrijf de details al had.

Tis een doorzichtige, wel cool, dan zie ik toch het blauw van mn gsm, want nu heb ik ook een Ocean blue maar met zwarte lens protector. Hoop alleen dat het een goeie is, heb al rommel protectors gehad, maar deze is wel glas dus heb goede hoop :D hopelijk blijft hij plakken.
 
Tja voor een goede batterij moet je natuurlijk niet naar een mini model gaan kijken.

Trouwens net m’n Pro Max case ontvangen en die cutout is precies niet echt groter dan de 12 Pro Max?
Ok, de beste batterij zal je met een mini niet hebben maar de SE1 was qua batterij dan wel een uitschieter.
 
"Verzending wordt voorbereid". Ze gaan hun toch nog mogen spoeien als het voor morgen is 😐
 
Mijn coolblue bestelling staat ook nog altijd op “klaarmaken door coolblue” bij track&trace. In de app staat wel “je bestelling is verzonden”.

Op Twitter spreken ze toch nog altijd van levering 24/9 dus ben benieuwd.
 
Ik kreeg alvast dit bericht via Twitter. Dus zal nog niet voor morgen zijn. Mijn pre-order is bevestigd om 14u03 (vorige vrijdag)..



:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Zoals ik al meermaals zei op dit forum, pre-orders allemaal goed en wel, maar die winkels weten NOOIT op voorhand welke en hoeveel voorraad ze krijgen.

Gewoon bestellen bij Apple zelf… zekerheid van levering + 2 jaar Apple garantie.
 
ik ben momenteel iphoneloos…..🙈. Vandaag mijn iPhone 12 pro Max verkocht, en de 13 pro max onderweg voor levering morgen.
Hoesje ook binnengekomen, van Mujjo, mooi en kwalitatief lederen backcase hoesje, tevreden van.
 
Zoals ik al meermaals zei op dit forum, pre-orders allemaal goed en wel, maar die winkels weten NOOIT op voorhand welke en hoeveel voorraad ze krijgen.

Gewoon bestellen bij Apple zelf… zekerheid van levering + 2 jaar Apple garantie.
Klopt maar aan de andere kant is 100€ korting wel mooi meegenomen kan nu de 256GB kopen voor de aankoop prijs van een 128 GB :)
Zie net dat ik een factuur heb ontvangen van Telenet , zal niet voor morgen zijn vermoed ik maar toch wel maandag.​
 
Hier ook via Telenet gedaan. Maakt me niet veel uit of het nu morgen is of niet, die 100 euro is me meer waard.
Kreeg wel als update daarstraks: "Je bestelling is verwerkt! De transporteur van je pakket zal contact met je opnemen als dat nog niet gebeurt is.".

Dus er is nog wel hoop...
 
Bij Apple is er een wachttijd van 4-5 weken. Weet iemand waar het sneller kan?
(13pro 256gb grafiet)
Winkels rondbellen eventueel… er zal ergens wel voorraad liggen. In de Apple Store is er ook altijd een voorraad normaalgezien die je niet kan reserveren. Reserveringen van de webshop en winkelvoorraad zijn 2 aparte voorraden.
 
Terug
Bovenaan