Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Bij mij is't er nu doorgekomen, via gsm lol....

Via laptop net voor de betaling was't constant "er is iets foutgelopen".

Via mobiel nu er in 1 keer gewoon door en betaald. Levering 24 sep.
 
Bij mij is't er nu doorgekomen, via gsm lol....

Via laptop net voor de betaling was't constant "er is iets foutgelopen".

Via mobiel nu er in 1 keer gewoon door en betaald. Levering 24 sep.
Heb jij al een bevestigingsmail ontvangen? De site zegt “alles is geregeld en we sturen een mail”, maar nog niets gekregen.
 
Ook nog geen mail gekregen, maar ik had wel een bestelnummer dus ik ga er van uit dat het OK is ...

Als ik bestellingen opvraag geeft hij een foutmelding, maar ik had een bestelnummer dus ben vrij zeker dat het in orde zal zijn.
 
Ook nog geen mail gekregen, maar ik had wel een bestelnummer dus ik ga er van uit dat het OK is ...

Als ik bestellingen opvraag geeft hij een foutmelding, maar ik had een bestelnummer dus ben vrij zeker dat het in orde zal zijn.
Idem. Een bestelnummer, maar bij bekijken een foutmelding. Hun site zal nog wat overbelast zijn.
 
Elke pagina zeker 3x moeten refreshen, nu zit hij op het laatste process scherm maar blijft laden (na betaling)..
Dit nog refreshen best of niet? :/
 
Verdomme elk jaar komt er altijd wel iets tussen waardoor ik telkens te laat ben.
Leverdatum 4-11 okt, 13 Pro Max grafiet 256GB.
Hopelijk bij Lab9 snellere levering.
 
Elke pagina zeker 3x moeten refreshen, nu zit hij op het laatste process scherm maar blijft laden (na betaling)..
Dit nog refreshen best of niet? :/

Probeer eens met een ander device in te loggen om te zien of hij afgerekend is, en of je misschien al een ordernummer kan zien.
 
Net een pre-order bij Switch geplaatst voor een 13 Pro Max 256GB (grafiet). Hopelijk krijgen ze er genoeg voorraad binnen..

Bij Switch €1429 en bij Apple €1379, een prijsverschil van €50??
 
Da’s elk jaar dikke miserie om te bestellen op de website. Ge zou denken dat ze efkes wat extra servercapaciteit voorzien.
 
Pft… na bijna een uur te proberen eindelijk gelukt om een iPhone 13 Pro - 128GB Sierra Blue te bestellen. Twee creditcards geprobeerd met constant foutmeldingen en uiteindelijk nog gelukt via Apple Pay.
 
Bij Switch kosten ze dus €50 meer. Waar is de tijd dat zo goed als alle Apple producten overal dezelfde prijs hadden?

Bericht van Switch: "Op sommige toestellen wordt een kleine extra marge gerekend".
 
Jammer dat we screenprotectors van de vorige niet kunnen gebruiken :unsure:

qVyVg04.jpg
 
Terug
Bovenaan