Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Damn 1300 euro voor een gsm :eek:
Ik laat die belachelijke prijzen volledig aan mij voorbij gaan.
Ik koop om de zoveel jaar wel eens een iphone die rond de 600 euro hangt.
 
Damn, 500 euro verlies op minder dan een jaar?
Ja vroeger was dat anders he...

600 euro voor een iPhone, verkocht hem dan nog voor 450-500. Nu gaat niemand nog 1000 euro geven voor een 2ehands iPhone.

Ik ben vooral bang dat ze de prijzen weer gaan opslaan volgend jaar, aangezien ze al 3j hetzelfde gebleven zijn.
 
Via ‘t werk moet ik mijn GSM bestellen bij A&M in Mechelen (cyod.be). Benieuwd wanneer die dat aan hun website gaan toevoegen.
Staat er vanaf vandaag op en dan toch maar besteld. 800 EUR voor nen iPhone 13 Pro 256Gb vind ik voor mezelf wel te verantwoorden. :)
Benieuwd wanneer hij daar daadwerkelijk beschikbaar is.
 
Ik ga upgraden van de Xs Max naar de 13 Pro Max. Enige waar ik nog over twijfel is: 1TB of 500GB.. Ik vermoed niet dat er een verschil is in werkkracht?

Ik stel mij altijd de vraag of ge überhaupt 500 gb nodig hebt laat staan 1000…

Ik heb op mijn 12 (de 256 gb versie) nog 168 gb over met

- 9.702 foto’s
- 732 video’s
- 190 apps

Ge moet toch al godverdekke uw best doen om dat vol te krijgen.
 
Het zal toch niet waar zijn? De batterijduur van de 13 mini valt weer tegen....
Tja voor een goede batterij moet je natuurlijk niet naar een mini model gaan kijken.

Trouwens net m’n Pro Max case ontvangen en die cutout is precies niet echt groter dan de 12 Pro Max?
 
Ik stel mij altijd de vraag of ge überhaupt 500 gb nodig hebt laat staan 1000…

Ik heb op mijn 12 (de 256 gb versie) nog 168 gb over met

- 9.702 foto’s
- 732 video’s
- 190 apps

Ge moet toch al godverdekke uw best doen om dat vol te krijgen.
Volledig mee akkoord. Heb op dit moment ook de 256 versie van Xs Max en ik heb ook zo'n goeie 150GB opslag over nu.

Reden dat ik toch voor een 1TB zou gaan is als die meer RAM zou hebben of snellere processor zou hebben (ik wou eens splurgen met mijn eindejaarsbudget van het werk :p ). Maar als er geen verschil is, ga ik gewoon voor 500GB en zeg ik mijn maandelijkse cloud opslag ook op.
 
Terug
Bovenaan