Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Bij Switch kosten ze dus €50 meer. Waar is de tijd dat zo goed als alle Apple producten overal dezelfde prijs hadden?

Bericht van Switch: "Op sommige toestellen wordt een kleine extra marge gerekend".
Amai, was vorig jaar toch allesins niet het geval.
Nuja, net even gekeken en vrijwel alles is nog op stock tegen de 24e september. Duidelijk geen stormloop op iphones :)
 
Jammer dat we screenprotectors van de vorige niet kunnen gebruiken :unsure:

qVyVg04.jpg

Wat ik opmerk is dat de powerbutton iets lager zit op de iPhone 13
En camera-module meer in de hoek zit.

Bij mijn Spigen hoesje (Liquid Air)
 
Gegaan voor de iPhone 13 Pro 256GB via telenet zo heb ik deze aan de prijs van een 128GB ;)

Vandaag eens kunnen vastpakken en dan zou ik liever een max versie hebben zoals de samsung S21 ultra die veel gemakkelijker is te hanteren.
 
Laatst bewerkt:
Dringend een nieuwe smartphone nodig, ik wou eerst voor de iPhone 13 gaan, maar ik denk dat de mini ook al voldoende zal zijn.
Ik doe een upgrade van een iPhone 6S (4,7").
Een mini is al wat groter (5,4") en de standaard 13 is al 6,1".
Ik denk dat die laatste wat meer merkbaar zal zijn als deze in je broekzak steekt?
 
Dringend een nieuwe smartphone nodig, ik wou eerst voor de iPhone 13 gaan, maar ik denk dat de mini ook al voldoende zal zijn.
Ik doe een upgrade van een iPhone 6S (4,7").
Een mini is al wat groter (5,4") en de standaard 13 is al 6,1".
Ik denk dat die laatste wat meer merkbaar zal zijn als deze in je broekzak steekt?
Vergis u niet. De Iphone 12/13 mini is fysiek kleiner dan een iPhone 6. Wel groter scherm natuurlijk. Hieronder zie je een vergelijking tussen een SE (zelfde body als een 6) een een Mini.

y3aG6Wg.png
 
Aangezien er geen verschil is in specs tussen 13 Pro en 13 Pro Max, is er inderdaad ruimte voor meer batterij.
Bij de 12 was dat niet het geval.
 
Vraag me af waarom Pro en Pro Max nu wel dezelfde camera's kunnen hebben, en vorig jaar niet.
 
Is de camera afmeting van de 13 Pro Max gelijk aan die van de 12 Pro Max?

ik heb nog een lens protector over die ik zou gebruiken, anders moetek nog nieuwke bestellen tegen vrijdag
 
Is de camera afmeting van de 13 Pro Max gelijk aan die van de 12 Pro Max?

ik heb nog een lens protector over die ik zou gebruiken, anders moetek nog nieuwke bestellen tegen vrijdag
Bij de regular 13 alvast niet, dus ik veronderstel op de Pro ook niet
 
Dat is een case voor een Pro model denk ik.

Pro en Pro Max heeft een gigantische camera dit jaar. De gewone 13 heeft dat niet.
Het camera-eiland is toch niet groter, of wel? Er ligt een 12 Pro (non-Max) onder, de case is voor een 13 Pro (non-max). Mai, als de case klopt gaat dat een serieuze camera-bump worden.
 
Ja, zoals ik zei, iPhone 13 Pro en Pro Max hebben een gigantische camera dit jaar.

De normale 13 en oudere modellen (zoals 12 Pro Max) hebben dat niet.

op de filmpjes van Apple viel mij dat niet zo op, maar ‘t is precies wel een gigantisch verschil :eek:
 
Terug
Bovenaan