Shooter PC PS5 PS4 XBOX Insurgency: Sandstorm

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
insur.png


release: 12 december 2018 (PC), 29 september 2021 (console)
genre: FPS
dev: New World Interactive

Strategische shooter. Nu ook op console.

Insurgency: Sandstorm is a team-based, tactical FPS based on lethal close quarters combat and objective oriented multi-player gameplay. Experience the intensity of modern combat where skill is rewarded, and teamwork wins the fight.

 
Heb het nooit gespeeld op PC maar lijkt me een heerlijke game.
Vooral omdat ik de COD's echt zo beu ben aan het worden.
De Vanguard beta afgelopen weekend op de PS5 viel mij beetje tegen.
Mss ook omdat ik op voorhand al niet stond te springen voor een nieuwe WW2 game.

Maar heb ondertussen al veel beelden gezien van en is echt iets voor mij denk ik.
Terug een shooter dat realistischer is. Hopelijk op de PS wel geen Bugs en een verbetering in de gamemodes want dat was wel een minpuntje lees ik zo hier en daar.

Als er mensen zijn die alleen zijn en die dit samen willen spelen binnenkort laat je het maar weten.
Stuur maar een PM dan.
 
Is er al nieuws van de release van de ps5-versie? Ik verwacht er ook veel van dus wil 'm wel in volle glorie spelen. En tegen dan zijn de bugs en dergelijke er wss ook grotendeels uit.
 
Is er al nieuws van de release van de ps5-versie? Ik verwacht er ook veel van dus wil 'm wel in volle glorie spelen. En tegen dan zijn de bugs en dergelijke er wss ook grotendeels uit.
Niet dat ik weet. Weet enkel dat ze de PS4 versie beetje pimpen naar 4K en 60hz voor de PS5.
Ik ging er dan ook van uit dat er geen aparte PS5 versie kwam.
 
Kan dit met 4 spelers pve gespeeld worden? Is las ergens dat het altijd met 8 is maar dat je dan kan kiezen om de overige 4 met bots te vullen?
 
Iemand intresse om de game wat samen te spelen. Ikzelf ben iemand die dergelijk spel liefst tactisch speelt. Ik ben (op een paar dagen na) 36… kwestie van mss mensen te vinden in iets ofwa dezelfde leeftijdscategorie 😀. Laat maar weten,
 
Ik ga deze normaal ook halen, maar enkel als we hier een groep kunnen maken. Want lone wolf is niet de bedoeling van dit spel. (39 jaar.. ;)). PM maar diegene wie een Squad zou samenstellen.
 
Gisteren weer wat filmpjes gezien (doe dat altijd als ik op een spel moet wachten:) ) en het ziet er echt zo goed uit.
Zoek nog steeds wat mensen om samen te spelen. We zijn al met 2 :)
 
Is het al duidelijk of je altijd per 8 moet spelen zoals ik lees in enkele reviews van de pc-versie? In de nieuwe trailers lopen ze wel per 4 en 5 rond. Ik ga deze ook kopen maar ben just andere game begonnen, dus nog niet onmiddellijk. Ik volg hier wel indien er later nog volk gezocht wordt.
 
Ziet er inderdaad echt wel goed uit maar vrees dak er gewoon slecht in zou zijn.
Spijtig dat er geen xbox beta of demo ofzo is….
 
Terug
Bovenaan