Shooter PC PS5 XBOX The Finals

CoBalT

Active member
Crowdfunder FE
tf.png


release: 8 december 2023
genre: arena shooter
dev: Embart Studios

/!\ free-to-play

Nu ook op console.

Viewers at home, here's the news you've been waiting to hear: THE FINALS is accepting new contestants, and that means YOU! That's right, soon the world could be watching YOU tear apart our newest dynamic arenas and seize everlasting fame!

Our contestants plug in to our virtual world and join teams in escalating tournaments. They fight it out in our beautifully-rendered arenas based on real-world locations that they can alter, exploit, and even destroy.

Sure, you can aim and shoot, but contestants that add our carefully curated virtual environments to their arsenal are more likely to advance, so do anything you can imagine in the name of victory! Burn arenas to the ground! Send wrecking balls crashing into your opponents! Don't just pull triggers - pull down buildings!

 
Raar dat hiervan nog geen enkele post van was, momenteel closed beta aan de gang op steam.
 
Vanaf vandaag kan iedereen deze spelen, zowel op PC als console.


 
Heb de Alfa en beta in totaal een 30uur gespeeld. Is wel een spel waar je echt wel met 3 voor moet zijn. Als iemand wil samen... let me know
 
Ga Overwatch 2 uninstallen en me ook op deze storten denk ik.

Paar uur gespeeld maar meh, geen side arm hebben is zo raar. Heb precies altijd nét te weinig kogels om iemand af te maken.
Als je tegen een team van 3 speelt dat mics gebruikt kan je quasi niet winnen met 3 randoms. Superveel leavers ook.
 
Laatst bewerkt:
Meningen over launch van The Finals? Zit ongeveer rond de 200k spelers op steam.
geweldig! Maar,..... enkel in team met voice zoals Sheldon zegt.. Ik ben (al zeg ik het zelf) best goed in dit spel maar met randoms moet je echt veel geluk hebben.

Dus mensen die s'avonds een potje willen spelen via discord. Stuur maar iets
 
geweldig! Maar,..... enkel in team met voice zoals Sheldon zegt.. Ik ben (al zeg ik het zelf) best goed in dit spel maar met randoms moet je echt veel geluk hebben.

Dus mensen die s'avonds een potje willen spelen via discord. Stuur maar iets
Heb je gelijk in, met 3 man pre-made loopt alles meer gecoördineerd. Met randoms zit iedereen maar wat te doen
 
Ga Overwatch 2 uninstallen en me ook op deze storten denk ik.

Paar uur gespeeld maar meh, geen side arm hebben is zo raar. Heb precies altijd nét te weinig kogels om iemand af te maken.
Als je tegen een team van 3 speelt dat mics gebruikt kan je quasi niet winnen met 3 randoms. Superveel leavers ook.
Geen side arm is een groot probleem, voor mij althans. Wanneer ik met sniper speel switch ik graag naar mn secondary erna als ik close range ben maar gaar niet
 
Geen side arm is een groot probleem, voor mij althans. Wanneer ik met sniper speel switch ik graag naar mn secondary erna als ik close range ben maar gaar niet

bwah dat stoort mij wel niet. is voor iedereen hetzelfde. Haal regelmatig wel eens een melee kill. Hoop wel dat ze er wat extra gamemodes insteken. Free for all, team deathmatch ofzo.
 
Op 2 dagen heb ik er iets van 12-15h erin gestoken, lichtjes addicting speel bijna alleen die cash prize mode.
 
Terug
Bovenaan